星期一, 6月 26, 2006

我又偷懶啦

五日嚟都冇update個blog,係咪好掛住我d廢話呢?


同Berry Kathy游完水,其實唔係好攰,但係就好想瞓.搞到成日冇update.


都唔記得邊日打邊日,總結一週大小事啦:


1. 工作呢...個website開始埋齋.但係又有關連著的新工作...沒完沒了地做...
做咗Animated gif 做的廣告Banner放入partner個Website,唔知寫乜字眼好,勉強過得自己,做咗,修改咗幾次,交課,不過老細話:其實個Banner寫D乜字佢都唔重視.


聽到真係一個冷笑.如果廣告的"message"係咁唔重視,咁係要做個banner嚟把鬼呀?!


頂..........唔順啦....我真係好掛住Annie.


2. 一個人放工撘地鐵,無無聊聊,無意中望到一個人好熟口面,係邊個就真係醒唔起,佢好似都望一望我,見我又冇反應,以為係認錯人,過咗兩個站之後就到荃灣,佢行走咗,我先回一回神,咦?!佢係詠春師兄呀...三個一齊去學的其中一個帶埋女朋友一齊去學的果個呢~~ 哈...人真係最善忘的動物.


3. 雯雯問丹丹姨姨幾時會去探佢一齊去游水水呢?我都想呀...不過要上堂.下星期我地唔駛返學,不如一齊去搵二家姐玩水水呀?


4. 睇波啦睇波啦...睇到連返2:00p.m.都可以瞓過籠,遲到.第一堂就玩遲到.死未!


5. 話要買NDS Lite的仁兄,去到深水埗,都係一貫既"觀望態度",就等佢再望吓添啦.係咪又好似買PSP咁望吓望吓就唔買架啦?


6. 反而冇乜考慮過買的小喇叭,行咗一陣就買咗.比起平時的我要左夾價,右夾價,今日係有d失常.

7 則留言:

匿名 說...

呀勤力成日游水呀!!!

小黑炭 說...

bobo, 游得水多身體好呀,你知我地都好懶,游水就最舒服呀!

詠春師兄...,真是好有興趣知道佢地學成點呀!

匿名 說...

得閒去我個friend 的hompy呀,有好多lego睇架,好正架!

http://hompy.netvigator.com/main/page/chichungc

小黑炭 說...

嘩!丹丹好懶,好多日都無Update佢的Blog.真是超級大難豬呀!令我好多日都"摸門丁"呀!

匿名 說...

係啦,成個星期啦,可能佢連我地的留言都無睇呀,真係大大大懶豬呀!

Dunkey6_6 說...

嘩,乜咁多留言呀.
唔好意思要你地"摸門釘"呀.
大大大懶豬返嚟啦.

匿名 說...

"聽到真係一個冷笑.如果廣告的"message"係咁唔重視,咁係要做個banner嚟把鬼呀?!


頂..........唔順啦....我真係好掛住Annie."

It make me having a big laugh in office ah