星期一, 7月 03, 2006

大大大懶豬返嚟啦

上個星期因為掛住睇世界盃,成日瞓得唔夠,於是一日又一日咁冇寫到日記添.


加上星期五同六晚入咗三家姐屋企睇足四場世界盃八強,星期六成日留咗嚮三家姐屋企,同佢哋一家人行街買衫,游水,食飯,玩大富翁,真係好開心呀.十足十渡假式享受.


星期日又出返嚟見爸爸媽媽哥哥家姐,(不過二家姐搬屋,唔出得嚟....好想同雯雯玩呀...)


其實好多嘢想講,一下子寫唔得咁多.


總之係開心週未啦!多謝家姐~~

6 則留言:

匿名 說...

咁鬼開心呀,乜你都會睇世界盃架,咁你捧邊隊?

Dunkey6_6 說...

我會捧唔牛精,唔黑人僧,用策略但唔奸詐果隊囉.當然要技術擊倒贏波先叫好啦.

如果兩隊都好,咁就幫落後果隊打氣咁啦.

阿根廷打得好,但係教練太快換人,輸十二碼好慘呀.

估唔到英格蘭之前"也也烏",過到關.最尾一場打得好d反而輸.碧咸都冇乜掂波就傷出,"飛機雙特"又靠唔住,朗尼發細路仔脾氣.高治又得個高字.兩個後衞守得幾好都冇用.又係輸十二碼.講真我見到Terry喊,都睇到眼濕濕.

德國d入球又幾精彩.應該比意大利贏面高d瓜.2:1啦.

C朗好黑人僧,但係費高同迪高又幾好波喎.
施丹,亨利加油啦.打抵葡萄牙.希望1:0啦.

邊隊贏都好啦.不過我都係希望決賽係德國vs法國啦.

小黑炭 說...

C朗好靚仔呀,靚仔是無罪呀!

咁朗尼又真是太細路仔,重踩人地的B仔,比人趕出場又真是好唔抵(係咪好押韻呀?)

Dunkey6_6 說...

C朗好好波添,但係冇球星風度,爭唔落.

朗尼踩人地的B仔當然唔啱啦,但係兩個球員夾住佢lur唔到波,鬥lur地,kick住一齊落地,5/5波,不過朗尼就好似有心踩人地的B仔,球證都冇講點罰,佢仲出手推C朗,紅硬啦.朗尼都係唔爭唔落.不過,其實球證冇第一時間吹停,搞到咁都係球證衰.

但係C朗都黑人僧囉.佢同朗尼係隊友呀嘛,呢個時候唔應該走出嚟煮人啦.靚仔都唔好咁串丫嘛.

小黑炭 說...

講真這世界上有多少是真,多少是假,真是無人知呀,真真假假,假假真真,一齊都是遊戲人間呀.總之一齊都是錢作怪啦!

匿名 說...

真係睇到好仔細喎!我睇返D精華都覺得朗尼好衝動,可能佢心急又見英格蘭落後所以咪咁做囉,我以為佢係唔小心添!