星期五, 7月 07, 2006

第一步

我呢個長期病患者,今日終於都肯踏出第一步啦.


幾年前因為唔小心跣一跣,就咁就搞到隻左腳腳踝扭親,但係又冇即時去睇跌打,隻腳腫咗,只係用藥酒"卒吓卒吓"消腫之後就算.但係之後其實成日都痛.搞到做咗X-men,擁有先知腳,翻風落雨仲準過d曱甴昆蟲.有時行得多,夜晚就會痛d.有時仲臨瞓扭嚟扭去都冇個姿勢瞓得好.(好彩有人會同我扭吓,按吓...但係其實起初都唔係好敢同佢講....)


其實好耐之前四家姐講過佢的舊老細介紹過一個跌打畀我.我明知嚮公司附近,但係搵過幾次都搵唔到.砵蘭街又不宜久留,結婚前後都有想過去"整返隻腳",但係又怕己經咁耐,都應該冇得救瓜,又唔知會唔會咁遲先去,個醫師會唔醫.又怕依家都仲行得走得,唔整唔整,整咗仲唔知會唔會仲差過唔整,想吓東想下西,又唔係成日好痛.如是者過一年又一年....再一年.


呢排以為多d游水會可以做下水療啦,但係其實游緊就好d.但係姿勢又好似唔係咁啱,游得唔係咁順暢,舒服一陣,返到屋企又打番原形.


上個月仲諗住跟樺爾同阿Dee打籃球減下肥,點知一打,連右腳膝頭都整親,之後連上落小巴都要好小心.所以就行少咗...咁又再肥d....


呢個真係極度惡性的循環呀!!!我唔可以再咁落去啦!!!!!!!噚晚又瞓唔著啦!!!!


我要"的"起心肝啦...我要好番,我要好好地行路,我要運動修身... 我要轉工...


我要好好用功讀書,長大了要賺多多的錢,來買大大的房子囉!!!


(哪~為什麼你小時候不好好用功讀書??)


原來第一步,就係先要身體健康!!!


希望今日去做呢個決定係啱架啦.醫師尹太都幾好人,一睇就知我傷咗好耐,仲知我點的姿勢扭親添.(我唔敢講傷咗三年,只係話好耐,成年咁耐).


原來我成日就住嚟行,搞到腰骨都有一節移咗位,佢再同我推一推隻腳踝,敷咗藥,又敷背脊.每日都要去換藥.我問係唔係好嚴重?佢又話佢唔會講到好嚴重嚇我.不過要睇幾日先知咩情況.就算咁樣一整親,就要成個星期先好返.我咁樣就好睇我對d藥吸收成點.


醫師其實唔係收得好貴,只係我自己搞到腰都有事,先要收兩個部位啫.佢話因為係熟客介紹,本來460,依家收360就得啦.我依家要戒口添.所有酸性食物,蛋,牛肉,糯米,豆類食物都唔食得.咁飲品呢??真係唔知啦.


醫師摸到我手腳冰冷,仲畀咗粒大保丸畀我食.我問係咪跌打丸,佢話,乜睇跌打就一定只係畀跌打丸我食咩?!佢都幾風趣架喎.佢話本來要30蚊,不過就送畀我食啦.


唔知呢個係咪試吓我信唔信佢呢?無啦啦令我諗起細個睇粵語殘片d橋段,食咗果d蜈蚓丸定咩老泥丸,一唔聽話就可以打鼓,吹簫,食咗的人就會碌地沙,唯有聽聽話話咁做牛做馬.


我食咗啦...唔知呢好似個肚怪怪地....(嘩~~唔會咁呱...真係好心著雷擗.)


唔知我仲要見佢幾多次呢?希望可以快d好返啦.


但係我依架咁樣就唔可以游水住添....點算好呀....

4 則留言:

匿名 說...

有心唔怕遲麻..
我都唔知有無介紹錯俾你,希望你好快好返喇!

小黑炭 說...

是呀!,真係有心唔怕遲呀! 如果唔理佢,老左可能手尾長呀!

不過平時聽你講話腳痛,都唔知原來傷咗咁耐,重影響腰骨,你要小心呀,保重身體呀!

匿名 說...

在我們的聚會中又不曾聽見你講過你的傷。我也有個同事,她也同你的情況差不多。也因傷了一處,但醫錯了地方,因要就住個傷而引致另外一處地方的肌肉也受傷。我老闆介紹了一位醫生給她。即是我在cmickey的hompy提過的那一位。好似幾好。我也介紹了我媽媽去那處看病。但是,你現在看跌打就不介紹你了。希望你快點好番啦!不要想減肥的事吧女!身體要緊呀!

匿名 說...

乜你咁唔小心呀,唔講唔知呀,游唔到咪遲D先再游過囉,醫好先再算啦!