星期六, 7月 29, 2006

出院

媽媽入咗醫院,做咗心電圖,不過就唔係唔舒服的時候做,唔知咁係咁check唔到D乜.又做咗電腦素描,哥哥陪媽媽出院,睇咗d報告又話冇事喎.


到底係唔係媽媽因為感冒先會咁辛苦,手腳冰冷,自己嚇自已呢?還是係未做夠檢查呢?


雖然醫生都話媽媽冇事,但係我就覺得佢應該都係唔多妥.因為都唔知佢會唔會係仲有其實問題.


媽媽真係一個唔乖的病人.佢唔駛去洗胃,真係算好彩啦.點解係都要咁樣令人擔心呢...


佢的腰又話唔舒服,都冇做X-ray檢查,唔知會唔會係腰骨影響,令佢好攰...(因為我自己都係咁,所以感同身受)加上佢又感冒,週身唔自在啦...


講真我依家的腰同左腳都漸漸好轉啦,醫師話我就嚟好番,我自己都知我正慢慢好轉.右膝都好好多啦.


如果媽媽真係腰骨痛,我真係想叫佢去睇我睇果個醫師,佢真係好掂架.不過因為我哋都冇第一時間去醫返好佢,醫的時間自然會好長.要佢日日去敷藥真係好難,佢又會嫌遠,又會嫌醫得耐,仲成日自以為自己食乜嘢會醫好自己.畀佢知咁貴,實唔肯醫都似.其實最重要就係可以醫得好,能力做得到,佢要醫幾多錢我都願啦.

2 則留言:

小黑炭 說...

叫方媽媽小心身體呀,要乖同聽話呀....

匿名 說...

甲狀線藥唔可以亂食架,"婆婆"小心身體啦,祝早日康復!