星期四, 7月 20, 2006

收工

哈....終於都做完啦.收工 (哈...唔係做到咁夜!!!只係呆等人收工啫...不過都係等咗個幾鐘,唔係好耐啫)


但係....其實仲有好多問題,不過又要放低一陣,因為要學新野,今次係Linux...


近排真係多野要睇.PMP Course都未夠,又要買DSLR,又要上攝影堂,話就話短期.一買SLR深似海,沉迷攝影等於倒錢落海,倒完又倒,倒完又倒.....


家姐,我唔係話你呀....可以同你一齊學,係我的心願....


不過....學琴又何嘗唔係呢....


有時乜都有興趣的我,分身不下,記性又差,想投入d都有學習障礙...係咪可以去搵Berry姐姐幫忙,輔助下我好好學習架...


開始又再語無輪次.都係要瞓覺啦.

3 則留言:

匿名 說...

你去上攝影堂呀,我又想去學呀,我要同仔仔影靚相,不過又無錢買相機,真係矛盾!

Dunkey6_6 說...

你都有興趣學呀?不過今次學的野未必啱你呢...下次我報其他course,問下你有冇興趣啦.
有興趣就睇吓呀...
http://www.scs.cuhk.edu.hk/scs/course/hum/art/gc/photo/doc/062-450121-01?disp=ch

不過路途都幾遙遠...

我都有諗過等我學多D同呀"乖孫"影啦.
再同你去其他地方一齊玩,一齊影相呀.

匿名 說...

好呀!!!不過呢如果太遠又未必會去!