星期日, 7月 16, 2006

朋友,久違了

經過一個一厥不振的星期,身心極度疲累.身心受創.加上養傷的關係,返到屋企都要好好地抖返吓.


左腳腳傷己經好轉,兩條根有一條好返d啦.但係另一條根因為長時間冇好好醫治,仲要多敷至少十幾天.腰脊兩節移咗位的脊骨都己經少咗痛.但係好似仲係唔係咁隱,有時好似仲係feel到有D痛.原來個盤骨痛,都係因為我個盤骨都有少少移位.所以醫師順便同我醫埋.依架果塊膏藥大到成個pat pat都包得住.個醫師話,個盤骨"咩"咗,所以腰又"咩",仲影響埋成隻腳,所以先會腳根咁腫.今日佢終於話睇到我隻腳好d啦.


之前聽醫師講我的脊骨移位得唔係咁正常,仲叫我搞唔好條腰,唔好準備生BB,如果唔係會好麻煩.....當時聽到真係幾驚,所以返到公司想搵樺爾傾吓,但係又搵唔到佢.咁又打畀四家姐,但係四家姐同爸爸媽媽飲緊茶,唔可以畀佢地知....


不過睇多佢幾次,聽佢咁講又唔似係作到我個病情好壞,危言聳聽,嚇我買佢d藥喎.佢提起的大補丸時,我又冇乜反應,佢之後就冇再提,佢只係話我梗係怕食藥啦.(佢畀位我say no,我當然話係啦),佢話,如果可以就食多d有膠質的食物,好似花膠(好死貴架...),又或者豬尾骨...(唔知乜嚟....),或者係幾隻雞腳喎.


如果真係好似醫師所講,我睇多兩個星期應該可以搞掂啦.希望真係得啦.

2 則留言:

小黑炭 說...

係呀,食多d有膠質的食物,咁就可以強化你骨與骨之間的joint位呀.我都係啱啱在星期日聽人講呀!佢都係話食花膠及豬尾骨.

最重要就係休息呀,唔係粗勞,唔係勞動呀!

匿名 說...

咁我諗呢D花膠及豬尾骨會健康過D成千蚊的藥,如果一定要食,緊係呢D天然又知的食物啦!