星期一, 7月 17, 2006

報告,今日情況隱定

每日去敷腳,其實真係幾悶.12:30p.m.放食飯,我就一個人去敷藥,因為每次最快都要搞成廿分鐘.所以都唔可以同d同事一齊食.


事有湊巧,其實呢排我都好忙,好想一個人靜下,一個人食,好悶.但係又幾自由.唔駛諗話題同人講.又唔駛餐餐食得貴.最好就係可以小睡片刻.不過咁真係會變大懶豬啦.


講起去敷藥,個醫師的女都係女醫師,但係敷藥的手勢就好似麻麻地.唔知係咪因為佢好似唔係咁想跟媽媽做跌打,定係點,如果跟媽媽咁多年,包紮應該都好隱當,但係佢唔係條帶唔夠長,就係紮得唔緊.又或者唔記得加大膠布.不過佢按摩位置都係好準喎.


今日同呢個女傾計,佢又問起我幾時整親,我就話最近一次係一年前,死心啦,我同你講三年,咁係咪要按比例醫我三個月咁呀?


依架好似都好轉啦,不過如果停止敷藥會唔會又差返呢?都係未知之數.不過行路比以前小心同慢咗,但係都好似輕鬆d.呢次的治療應該都係有效既.


要肉痛定係腳痛呀?你話呢? (如果媽媽明就好啦....)

3 則留言:

匿名 說...

以為你放工先去添,你lunch time去咁D同事咪話你好大味囉!!
有好轉咪好囉,比心機啦,你要生BB就真係要好好醫返好條腰啦,唔係點算!!!醫好都要休息一排,好好保養身體先啦!!

Dunkey6_6 說...

係呀,我依加成個呀婆咁,都唔敢四圍去.

但係其實都唔係咁大陣味,至少今日返咗屋企見媽媽,媽媽都冇發覺到d跌打膏味喎.

匿名 說...

做咩唔話比佢知呀???