星期三, 7月 26, 2006

忙裏偷懶

今日繼續做個JSP有關的copy and paste + color matching change project.


本來接到呢個job,以為係好機會學嘢,不過事實總係好現實,唔係冇野學,而係冇預時間你畀你學.只係想你用幾日課仔,改一改個名,改少少內容做另一個內容.改個menu....


我知點解assign呢個job畀我做.因為改樣呢家野最哂人時間,所以用我呢個無聊人的時間係最好架.其實主要係想我做過 d Image button 同 menu image.....而唔係畀機會我跟個project.


其實...佢地都唔多當我係一個programmer.... rather, a graphic exporter!


改樣,我冇say,因為我都唔知乜係好乜係唔啱老細口味.但係轉咗老細,老細的taste都唔同.而且,佢唔會理會一個經常撘做 image 的 programmer, color matching 會幾受限制.總之,有個人會搞掂D images就係啦.


冇色盲的人唔代表識得點襯色.識用個photoshop唔代表有美術天份.


有時候唔知點先叫唔同....同樣的擺位,只係想改少少,但係想同原本的look唔同.改得多又睇唔慣,改得少又嫌"悶咗少少".


我都知乜叫做順眼,因為好主觀.但係suggestion可以有千萬.萬變可以不離其中....


solution?


原來係加個假的 banner,話會有個banner, 改咗少少色咁又無啦啦收貨.


哈.....


今日無啦啦有個舊同事 ICQ 我, 問我Quote價.


佢每年都會搵我一兩次關於 Quote價...其實係想睇吓我做唔做 freelance.


但係我真係好懶.唔想做.不過佢搵一搵我,我同佢搵咗一陣料,咁樣仲學多嘢過號稱做公司果個JSP project.


到底係我冇心學...定係我唔識學...要學,其實幾時都可以學.


吾生有涯...而知也無涯,以有涯隨無涯,殆已. (呢個係我的口頭禪)

沒有留言: