星期日, 7月 30, 2006

瑩瑩同雯雯

呢兩個令我同樺爾神魂癲倒的小公主們.真係令我地好開心!!!


噚日三家姐臨時要返工,所以唔可以同瑩瑩換身份證,三家姐諗住媽媽入咗院,四家姐要standby,所以就搵咗我同樺爾返媽媽屋企度"湊"瑩瑩去換身份證.


落住雨咁同樺爾一齊拖住瑩瑩,唔知可唔可以扮係佢Daddy同媽咪呢...個樣都唔似...一睇就知係假冒架啦.
樺爾又好細心咁擔住把傘,抱住瑩瑩,嘻嘻...睇落樺爾應該可以做個好daddy呢...不過...我就....只可以做個姨姨添...可能同小朋友玩,要好開心好投入先得.

我同瑩瑩講,你知唔知你要去邊度呀,我話:你要去人民入境事務處換身份證呀...瑩瑩竟然講咗句:"你講得真係啱啦!"真係人細鬼大!


冇受權書真係唔畀幫姨甥女做身份證架...唯有轉下晝時間,等佢的Daddy,Mami親自去啦.
本來以為可以睇做瑩瑩影相相添...真係呀...冇得啦!!!唔制呀...


之後同瑩瑩一齊行街,佢見到好多公仔,不斷好大聲咁講d名出嚟.好彩d舖頭未開齊,如果唔係唔知會唔會忍唔住買d畀咁可愛的瑩瑩啦.不過其實瑩瑩都冇拗計要買,好天真架.


為咗獎勵佢咁乖,我哋又未食早餐,咁就去咗McDonald食嘢,樺爾仲特登買個開心樂園餐,因為送閃電王呀.
頭先啱啱同瑩瑩睇完玩具,咁啱又有反斗車王的主角閃電王.瑩瑩一睇到就尖叫...成個McDonald都聽到呀!


之後瑩瑩又用"樺爾"唱歌,feed in 咗成首Mary had a little lamp.真係氹到丈丈幾鬼開心架.


點知返到媽媽屋企,同樺爾走啦,瑩瑩淨係錫我唔錫佢喎!真係好奇怪呢..


*****************

今日四家姐打電話搵我,佢話雯雯好掛住我喎,真係心都甜啦!!
之後同雯雯傾咗一陣計,雯雯仲話佢"發夢掛住樺爾丈丈呀!"(應該係夢見樺爾啦...)


哈!!!樺爾,雖然噚日我哋噚日走果陣瑩瑩冇錫你,但係雯雯都好鍾意你,開心番啦?


雯雯同我講,佢去咗星加坡,好掛住丹丹姨姨呀,好掛住樺爾丈丈呀...又話第日同我地去游水添.


佢又話佢同瑩瑩去睇閃電車王呀,好開心呀...瑩瑩係咪因為樺爾噚日送咗閃電王畀佢,番屋企都鍾意到發咗癲呢?


雯雯係一次睇電影架.開心到成日都閃電王前閃電王後添呀!

1 則留言:

小黑炭 說...

好溫馨呀,快D調理好身體,生個肥BB,一家大細去街,好開心呀....好期待你的小丹丹,小樺爾呀...........