星期二, 7月 04, 2006

世界盃唔狂熱地狂熱

真係好啦.聽日又約咗Kathy Berry 游泳.不過半夜起身睇波,唔知頂唔頂得順呢.


其實我唔係好狂熟,但係都睇咗咁多晚,冇理由唔睇四強架嘛.


聽日唔知起唔起到身呢.本來應該依家去瞓覺覺豬,但係唔想又做大懶豬.所以都嚟留吓言先.


之前成個星期,其實係唔係咁開心,所以一路都冇心機上嚟留言.過咗個週未開心返,我又返番嚟啦.


其實...日記,都要有心情先記,咁算唔算唔係咁真實呢?

4 則留言:

小黑炭 說...

其實咁多場我都無睇,因為無Cable,又唔想上網睇.加上無人同我睇,我都是睇highlight咋.

做咩唔開心呀,等我地聽日游下水開心下啦!

Dunkey6_6 說...

其實我都唔係場場睇.都係尾呢幾場睇多d.其實都唔係好識睇波.

好呀...今晚就見啦.依家冇乜野啦.見到你地當然開心哂啦.

匿名 說...

仲咩事呀,有咩野令你唔開心呀!唔開心話比我地知等我地氹返你呀!

Dunkey6_6 說...

都係一d小問題,只係因為覺得自己好頓.心情唔多好.週末玩完就冇嘢啦.過咗啦,好返啦.

有你地關心,真係好.寫blog雖然唔多真實,但係都會見到有朋友支持,小問題都會變冇問題啦.