星期四, 7月 27, 2006

苦浪漫

本來打咗一輪苦水,但係唔知係因為太苦,電腦都選擇忘記... Hang咗...6_o?


唉.今日你同我都係咁...最啱打呢首歌.聽吓呢首歌,希望會放鬆d啦...


苦浪漫 - 古巨基想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣
曲: 馮正 詞: 周禮茂 編: BILLY CHAN

夜已爛 朋友轉眼

已經鳥獸散
一個人 像值班 快樂極有限
獨自歸 未願返 深宵太媛慢
不經意 望見你雙眼
在角落 神態雖淡
卻寫滿怨嘆
一個人 獨自撐 痛愈難發難
*恨願分 怒願擔 心傷既同患
一起去 渡最冷的冷*
容這夜晚 少兩個弧單 營造甜又苦浪漫
你要哭 我聽你痛哭 只須哭得比我燦爛
夜暗淡 人世多冷 慣不慣去慣
?
失意人 別落單 切莫原處站
REPEAT*
容這夜晚 少兩個孤單 營造甜又苦浪漫
你要哭 我聽你痛哭 只須哭聲中再現歡顏
容這夜晚 少兩個孤單 投入甜又苦浪漫
我要哭 你聽我痛哭 只須哭聲中散盡憂煩
容這夜晚 少兩個孤單 投入甜又苦浪漫
兩個哭 最終會結束 即使只得一刻不怨嘆
這一夜 知不會循還
仍衷心希望你 快樂仍能習慣

2 則留言:

小黑炭 說...

喂,我想你近來好忙呀,是嗎?你好耐無在我的blog中留言啦!我地都好耐無見呀.你要找我呀.

不過我知近來有好多事發生在你身上.
唔知你的身體好番味呀?
你家中的事係咪都OK啦?

Dunkey6_6 說...

我都有睇你的Blog,只不過因為係你同你的朋友/同事的事,我冇留言啦...

仲有睇你的blog要睇人物關係表架.

睇完之後又冇時間留言囉.

屋企的事ok啦.謝謝關心.