星期日, 7月 30, 2006

生活一周

呢排同樺爾都各有各忙.佢的工作量不斷增加,我等候佢返屋企的時又就愈來愈長.


因為敷住藥的關係,我都唔想四處走,返屋企又冇嘢食,一個出街食真係好唔慣.


星期一至五,我已經自己一個人食晏,好悶.但係又好趕,返公司休息一陣就開工.


星期六就要上堂,個course話就話唔多嘢,但好多tricky的問題,要好熟書先可以搞清楚,堂堂複習上堂講的課題真係好懷疑自己有冇好留心上堂.好似乜都入唔到腦,唔通真係記憶力衰退?其實應該都係因為冇溫書啫.


星期日都要去敷藥,樺爾就同佢好朋友打籃球,之後仲一齊食麵,本來想行一陣,但係腳又唔聽洗.都係返屋企啦.


返到屋企,同樺爾的蘇州親人上QQ傾計(QQ係大陸好盛行的網上聊天工具),雖然唔知佢哋講乜,好多都唔明,但係睇到佢哋個個笑到見牙唔見眼,真係好"鄧"佢哋開心.樺爾媽媽返咗蘇州真係笑得開心好多.樺爾婆婆仲話好掛住我.見到舅父舅母都好開心.真係好感動.

"Ah bu, Chi Jin Dog!" (阿婆,好掛住你呀) ....

嘻嘻...叫樺爾教咗我成十次先記得.

沒有留言: