星期二, 7月 25, 2006

豐富晚餐

今日同四家姐一齊買SD card,帶四家姐遊花園,平時佢帶住我買衫,今次輪都輪到我帶佢去揀電子產品啦.不過我就冇上次咁爽快,因為想同四家姐行一下佢一向好少去的電腦商場.


我上網夾好咗價,Kingston 2G Elite Pro SD card應該係$370架嘛....但係搵咗星際3樓最平果間都係貴咗$5!因為上網的通常係公價,所以貴$5真係唔係咁順氣.為咗$5的婆仔數,我又同四家姐去咗旺電夾下,一夾之下先知旺電仲貴,$390 - $430 不等.真係有冇咁大分別!!!好彩上次我買CF係平咗$20架啫.


之後我地又睇相機袋,睇咗一輪,咁就睇到成八點.四家姐同我都好肚餓,於是就去咗女人街果間水道橋食晚飯.


呢掛日日大出血,但係我都冇好好量入而出,因為反正都係負增長,我再點慳都慳唔番.所以又呢個負負得正.食番餐好既.


叫咗兩碟等住樺爾一齊食,三個人就食咗咁多嘢啦:

1. 三文魚壽司 (Tue special) :
ok la....但係好似唔係咁多人叫,所以好似唔係最新鮮咁...夏天都係唔好食咁多魚生啦
2. 牛油蘑菇帶子鐵板燒 (Tue special) :
呢個幾好味,帶子好鮮味,唔會太鹹
3. 軟殼蟹炒飯 (四家姐話太淋啦)
4. 海鰻薄餅(呢個好香,好好味.一定要襯熱食呀)
5. 雞軟骨餃子:
幾有口感,有咬口
6. 三色刺身(是日推介.....又係"孔子搬家",寫嚮收銀的黑板好似都唔想有人睇到咁)
估唔到會有三件三文魚,二件唔知乜魚,二件甜蝦,OK啦...
7. 什錦海鮮石頭窩巴:
我第一次食呢道菜咋,原來燒到個石頭窩熱騰騰,再加入青口,蜆,蟹柳等海鮮同米通,再加入辣汁就會係咁滾,都幾得意.食落都幾好味.


埋單都算係咁,平均100落樓.食飽飽啦.

沒有留言: