星期五, 7月 21, 2006

死心

呢幾日同四家姐成日比較相機的功能,因為真係要買一人一部相機一齊學啦.


四家姐玩咗兩日Nikon D200,都幾滿意佢的質數同操控.只係怕太重.


我就成日怕唔知會唔會太灰,但係玩落又好似冇乜問題.(就算有問題都係自己唔夠熟啫.)


但係因為成日想睇吓顏色較鮮艷的Canon機,所以今日就同四家姐一齊去Canon Show Room想比較下Canon vs Nikon 手感.

1. 輕,都係膠造,都唔似成785g
一睇個30D的 Body,幾輕,因為用咗Bundle鏡,好輕.


1. 我唔鍾意個大dial

玩咗兩玩,因為上網揀機冇好睇個Menu點Set,一上手,搞來搞去都唔知點較個光圈.原來個快門係前面個dial,但係光圈就用機背的大dial set,腦筋好慢的我真係跟唔上,figure out 唔到.


==>大打折扣.


2. ISO點較,又係又係按住個掣加大dial. --> Just ok.


3. 較 Manual WB, confusing...點較架?較咗同個Menu顯示的都唔同既?!!!


4. 較測光mode,要一邊按按鈕,一邊dial,兩隻手指黏好埋,手指抽筋.手指離開晒按快門的範圍,唔係咁方便

==>大大大打折扣.Nikon 好易做得到

總括: Cons多過 Pros....

5. 有冇好處?都有既,色水都係ok,個User Interface,好似 bracket Mode都幾得...(in 5D咋喎)

好多嘢都要Menu度較,但係個Menu冇shortcut,水蛇春咁長的menu,唔熟要搵好耐,我咁冇記性,死得啦.


我同四家姐都唔係Nikon die hard fans,但係一楂上手,就覺得好多都唔合心意.


用D200有貼心的感覺,好似個"dump垃圾掣"就好方便,按兩下同一個掣就得.
相反,Canon就要用個大dial轉去OK度.幾慢.


光圈快門,ISO, WB, Qual 好易較.


就算Canon的Qualty都係咁好,但係咁煩的操控,又要拓住咁重的機,真係好吃力.



寫得好亂,好彩唔係用嚟做用家報告.


一句到尾,可能我地唔可以用d較為麻煩的機,所以先咁唔鍾意啫.


唔好三心兩意啦,D200啦....


不過,好似D200有d貨有直紋問題,check 機都係小心d好啦.


不過Canon 的Support, show room 就一定好過Nikon!!!

去Nikon 時間係Office hours!!!

2 則留言:

匿名 說...

咁你地買同一model???

Dunkey6_6 說...

可能啦仲未決定好呀.