星期一, 7月 10, 2006

第四次敷藥

連續去咗尹太到敷藥:

第一晚:
畀佢推幾下,隻腳好似掂地踏實d之外,畀佢推正返背部脊骨之後,夜晚返屋企,好似好瞓咗.

第二日:
星期六晚上完堂,又去三家姐度過夜睇世界盃.德國最終都有個安慰獎,好過冇啦...C 朗仲要插幾多次水呀...

第三日:
等到瑩瑩醒,佢一早又跳舞啦!!
同佢玩咗一陣.佢仲著"高哏鞋"送我哋走呢,真係好可愛呀.

雖然冇好好地瞓過覺,但係都好似冇乜問題.真係好似有重生的感覺.真係好多謝佢!!
今日樺爾陪我去,尹太先知我結咗婚,講起如果想生BB就要搞返掂條腰.(呢個都係我其中一個想法嚟既,但係唔知我仲可唔可以救返好呢?)


食咗午飯都唔敢返去見爸爸媽媽,怕佢哋會"哦"我.好彩媽媽入咗屯門.冇諗住見我.


四家姐就返而嚟我屋企添.有貴賓到,"係咁二"都要執吓屋啦.執吓執吓,又好似有d攰.

同四家姐,樺爾一齊出街食.去嚼江南食,食一次鬧一次.又細碟,又落味精,多油,又貴...


第四日:

依家每日去佢到,佢會同我按摩背部同腳踝.但都唔知自己要幾時先好返.


聽佢講好似手尾幾長.佢話我兩節骨向內凹,唔係咁正常的傷法,但係我又行得走得,會唔會佢想嚇吓我呢?等我同佢買藥呢?
佢仲同我講佢有間藥廠,可以親自為病人製造小還丹,對調理身體好d...(佢係咁睇d孫玩得金庸群合傳多???)佢話如果經濟許可,就試下啦,一服藥,成100包小藥丸,但係價錢唔係咁定,有時幾百,有時差唔多成千.


睇佢好似都幾好人,佢係好心?定係生意要緊呢?識佢幾日,都唔知佢係乜人,佢係咪想捉我想好返哂的心理呢?


應該聽佢話好呢?定係點呢?

6 則留言:

匿名 說...

睇多1,2個星期才作決定。如果傷佐咁耐,我諗無論西醫定跌打都好,都要3-4星期才會有明顯的功效。妳都係睇佐1星期吧! 加上有少少懷疑,就不用太心急去試小還丹呀!

真的純粹個人懷問:一種有品質的中成醫,係呀係應該有特定的價錢呢?成千元的藥品,但又未聽過(在下比較孤陋寡聞呀!)。今次都係我第一次聽,好似係武俠片中的藥名,所以都有少少懷疑呀! 始終係長期食落肚的,我諗睇定d比較好!

匿名 說...

我都覺得唔好買住,一來又貴二來唔知係咪得,呢D靈藥遲D先算啦,敷住其他經濟D的。

匿名 說...

家姐.. 唔知講乜好..
總之就身體要緊啦~~

佢話手尾長.. 意思係咩先?

即係唔食佢 d "小還丹" 就唔會好呀~~ 定係唔食最多都係遲 d 好先..

可免則免啦.. d 細藥廠做出黎 d 藥會唔會好多水銀架.. 乜鬼都超哂標架可能..

小黑炭 說...

"小還丹" 好似好神化喎?咩丹呀?成千元?有咩成份先?你都係睇定D先,成千元的丹無功效都唔緊要,最怕是食壞食體呀!

小黑炭 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
小黑炭 說...

我想你近來要常常睇跌打,無時間寫blog,唔緊要,我地會常常留言幫你撐著呀!加油呀!