星期五, 7月 21, 2006

爸爸媽媽

今朝一早搵四家姐,四家姐仲未醒喎,唔知係咪因為我嘈醒咗佢,佢就冇咁好老脾,激親好易唔開心的媽媽....真係大煲大...


下晝都未搞返掂,都唔知佢點收科.

(註:原來四家姐話係噚日激親媽媽,佢唔係因為我嘈醒先激親媽媽,不過都唔知啦...冤枉咗佢添...依架冇事就好啦...四家姐...對唔住呀)

不過應該都係我返屋企,所以媽媽又全情投入去買餸煮飯畀我食.仲唔小心撞親個街市的樓梯底添...個頭真係好"頭入"啦,都係我唔好....媽媽特登去買蝦畀我食,搞到佢撞親添...真係衰女包.


返到屋企,啱啱食得,好耐冇同佢哋呢個陣容食啦,以前就成日一齊生活,但係都冇乜同檯食飯,成日前後腳.今日就反而有爸爸、媽媽、四家姐、阿Dee同我,樺爾畀我放咗飛機所以佢約朋友去咗唱K...(咁都唔預埋我!哼...分身!)


我上星期都有現身架,但爸爸同媽媽好似好耐冇見我咁,爸爸同媽媽都不停咁同我講野,爸爸同我講中醫理論,媽媽就同我講佢點自己煲藥實踐(實驗)....同時間講,好似立體聲咁,真係唔知聽邊個先好.


今日四家姐爆咗我去醫腳的野,因為要同媽媽講我要戒口,媽媽知道咗冇嬲我,真係好好彩.


其實我真係好想媽媽去睇下佢的腰,佢可能同我一樣,一路都係死忍.如果佢肯醫,我多多都出畀佢去醫.但係媽媽就唔係咁信.唉!都係等我好返哂先勸佢去啦.

沒有留言: