星期五, 7月 28, 2006

疑病驚魂

媽媽噚日無啦啦話唔舒服手腳冰冷,心口又壓住壓住咁.仲以為佢好似爸爸咁心臟病,真係擔心死人.


最怕就係佢係咁幾個循環咁不斷咁試藥.食完珍珠沬,又食自己煲的感冒藥,話好d,之後又無啦啦手腳冰冷心口又壓住壓住,之後又食甲狀腺藥(佢話係心臟急救神藥),都唔知好d定係心理自以為好d,但係又聽爸爸話食五寶丸醫傷風.......其實都係唔得,食咗藥冇耐就話得同唔得.又係自己以為得,死頂.


佢又話自己早幾日上朋友屋企睇到隻貓嘔,唔知係咪中咗招....唔會係禽流貓呀嘛....我又唔係醫生,點知佢咁的病徵應該點做.勸佢去睇醫生,就成日話等一陣先食埋乜藥再睇吓添.硬係唔想入醫院check!真係激死人.


第二日又想再食多個循環.....一早打電話畀佢又怕佢未起身,返到公司打畀佢,聽到佢又唔聽話亂咁食藥,仲講d好灰的說話,一時又話條命係自己既,都已經咁老....真係好激動.


我就只可以叫佢有病去睇醫生啦...佢又再滔滔不絕講佢食藥的cycle,又再講佢同個朋友做乜....(講就好似幾精神)不過講講下仲話同我講到好攰,氣喘添.


以為佢又自己死忍啦,不過之後就無啦啦肯入醫院啦.唔通真係大鑊?!


**************


星期六,本來約咗Berry同Kathy,四家姐去綠田園耕作,但係媽媽咁樣,真係冇心機去.我自己又未好返,都係咪去啦.Berry,對唔住呀...我都唔想甩底架.

1 則留言:

小黑炭 說...

叫媽媽唔好亂藥呀,可能單食隻無咩事,但佢咁溝埋溝埋就可能有問題呀,都係睇醫生呀!

其實唔緊要呀,因為星期六好大雨,我都無去呀,唔知Berry有無去呢?