星期三, 7月 05, 2006

游呀游

今日同Kathy,Berry去翠豐台游水,因為呢排游得密咗,所今日真係敢游多d.


今日lunch落雨,搞到冇得去買泳鏡同泳帽,唯有一放工就9秒9去買啦.好在冇雨,如果唔係又冇得游.


去間舖一問,畀Kathy的泳帽就好快揀到,但係一問泳鏡要唔要有度數就啞咗.係喎,好似Kathy要有度數呢?我仲想一買就買三個.等我地可以三個一齊玩....(幾有團隊精神!!)Berry會唔呷醋呢...我都想買個泳鏡畀你架...因為時間唔係好夠,所以都係擱置計劃先.



雖然今晚又要睇世界盃.因為要減肥的關係,點都要游夠盤先肯收手.所以我就游得比佢兩個多.(阿Dee我有聽你的忠告架啦!!!)


起初都唔係咁多人,不過游游吓愈來愈多人啦.冇計啦.都差唔多游咗50分鐘.又怕踢到人,望嚟望去咁,好阻水,游游吓都係收隊啦.


今日精神都唔係咁好,所以煱桑拿都唔敢蒸咁耐.嗱嗱聲走人啦.


之後三個一齊去食麵,其實唔係傾咗好耐,仲唔記得自己講過乜,成日重覆講自己之前講過的野添....(唉,好似成日話當年...唔通我真係老啦??)


死啦....語無倫次.抖返陣先起身睇波.


(克勤同好多英格蘭球迷一樣,唔想C朗的葡萄牙贏,但係佢幫邊隊就邊隊出局.法國有難啦.)

4 則留言:

匿名 說...

咁你努力D游水啦,你成日都話減肥,咁比你減少少啦,不過kathy唔洗喎!哈哈哈!

小黑炭 說...

丹, 其實你真是不是太肥呀,只以努力Keep一下都OK呀!

Bobo,係呀,我要增肥呀.你隻眼好番味呀?

Dunkey6_6 說...

屋企人好多個都話我要減呀.我都知之前我係太放縱自己啦,我試過肥過頭會有Alarm架.
行得快個心會跳得快咗,又行唔郁.你知我幾"準時"架啦...成日趕頭趕命家嘛.咁點可以過肥得太緊要呀.

匿名 說...

丹丹你記得減還減,小心身體喎!
kathy你有心啦,我隻眼其實都唔知好番未,時不時都唔係好掂咁,但係我依家背脊痛仲慘過隻眼呀,好可憐呀!係啦,你快D增肥啦,做個肥肥白白的師奶,哈哈哈!