星期三, 6月 07, 2006

我是L

因為連續追睇<<死亡筆記>>,我的黑眼圈好比L!


我的同事對我說,看這漫畫要很花時間,因為要動腦筋.


我看卻還要花精神用腦筋轉換繁/簡體文字!!!


看到三十四了,小休可以嗎?

8 則留言:

小黑炭 說...

死亡筆記,我都想睇,你買定租呀?

Dunkey6_6 說...

如果見到,可能會買...不過,呢度有:
http://dm.99770.com/Comic/177/177.htm

匿名 說...

唔知係咪之前珮兒同博士揾的死亡筆記呢??好野喎,用34HR去睇,真係好野,如果你用呢D時間學琴你話幾好呢!!
仲有L係咪死亡筆記入面的主角呢??

小黑炭 說...

我星期日早上見到珮兒在荃灣的海灣經過,我想是她呀,當時我在車上,我想我没有看錯呀!

Dunkey6_6 說...

係呀,34Hr就睇完啦.咁快?
我冇計時呢.L係其中一個主角呀.

用34Hr學琴,應該學唔到幾多呱?我有去學架...不過好似唔係好得.上次好勉強咁彈咗一句"Old Mcdonald had a farm"...都唔知彈得啱唔啱.都係要搵時間問吓你先...嘻嘻.

Kathy,珮兒都會睇到你的留言架,話唔定佢可以留言答返你添.

Dunkey6_6 說...

我終於明你話乜34 Hours?
唔係...係睇到第34集.
應該唔駛睇34個鐘呱?

匿名 說...

相信係珮兒啦,因為博士住荃灣架!
到你得閒就call我啦,我教吓你啦,嘻嘻,做住miss一陣先!!!當你真係學琴就要放多D時間去練琴啦!

Dunkey6_6 說...

講真我都幾佩服你,你可以花咁多時間練琴.

我都好想好好學...但係留嚮媽媽度通常都冇時間可以彈...總之就一言難盡啦...