星期四, 6月 08, 2006

Zip時間

呢排成日出街食,返到屋企就睇Death Note,冇乜時間上網.加上四家姐部機一厥不振,真係唔想寫嘢.


其實我放得工架啦,只係樺爾好多嘢做,搞到我好似晚晚罰留堂咁.


工作真係冇做得完....仲要唔係做緊自己個project...


又fix?!就算唔係我果part有問題,如果我果邊fix到,始終都要變咗我做.
唉...講到尾,如果我唔係做執頭執尾,我當然可以調番轉牽人哋個鼻子走啦.


冇前途又冇錢圖...


到底應該再等多幾個月讀埋書,考完試先走呀???定係嗱嗱聲走呢?


等吓樺爾放工,咁就留堂發噏風.如此這般,咁又過一日.

4 則留言:

匿名 說...

要讀幾耐呀,以為係兩三個月D course添!至於工的問題呢。。。。。都幾難攪!

Dunkey6_6 說...

讀三個月,但係要考公開試.未搵料,未讀書.

小黑炭 說...

喂!聽你講話轉工好多年啦!你要的起心肝先得呀,時間好快過,轉下眼又一年啦!

Dunkey6_6 說...

邊個唔知呀...轉到先得架~