星期六, 6月 10, 2006

行街睇戲炒麵

今朝晨咁早同四家姐阿dee樺爾一齊睇"達文西密碼",我冇睇過書,同事話會好睇d.好多人都睇咗,我都好奇想知講乜.但係可能明知呢類片係玩過程,個故事的目的可能好低能.宗教目的引起的殺人事件真係幾無聊.


唔好講佢宗教意義的問題,我只係當一部劇情片咁睇.最初都會估吓佢哋搞乜鬼,邊個係奸邊個係忠.明知個僕人同個主人夾計,但係都估唔到佢就係"Teacher".畀你估到晒就唔知叫好.所以我都幾enjoy前面3/4的時間.不過後尾半個鐘,真係唔做好過做.敗筆.


睇完戲返去見媽媽.好耐冇炒麵啦.好在仲有四家姐同媽媽幫,如果唔係真係幾雞手鴨腳.


樺爾真係乖,今日做咗"拖地貓".唔知爸爸媽媽會唔會因此可以開心一兩日呢?


之後仲同四家姐行街.好耐冇行.所以一買又買咗好多嘢.但係我就好著數.因為四家姐年年都話:"唔駛畀返錢畀我".真係我敬你一尺,你敬我一百丈.有咁多個家姐真係好多著數!!


今日去買衫,又睇到唔想睇到的情況,唔通真係咁肥?乜衫都唔啱著.唉...


最終都買咗三件橫間衫...應該都可以頂住檔著住先既.係咪好瘋狂呢?唔知以後四家姐會唔會一見到橫間衫.就會想起我呢?!

4 則留言:

匿名 說...

我無去睇呀,因為我怕會悶,而且又驚會唔明喎!
乜你唔知橫條衫會著到人變得肥D咩,想睇落瘦D就要著直條啦!!!!不過唔好做zebra喎,哈哈哈!

匿名 說...

橫間衫 or zebra 衫係囚犯至著架 jar wor.. haha..

匿名 說...

我之前已經係見到橫間衫就諗起你架喇!

Dunkey6_6 說...

囚犯?我都幾似呀...

(個個星期要返屋企守行為,仲有家庭服務令添.)