星期一, 8月 01, 2005

事實證明我唔係盲目吹捧李克勤

半年多之前見李克勤、許志安同古巨基同台用粵語、英文、國語唱幾首歌,再次勾起以往對克勤的唱國語歌的印象,我除了勉強接受到"情牢"那首<<難道你不懂>>歌之外,實在無法再聽得下他一首完整的國語歌,每次聽到李克勤的國語歌,我都想話一句"唔該你自量吓啦!"又或者"唔該你慳d氣啦!"...有一段時間沒有出國語碟的他,本來近年來的推歌策略頗為成功,卻忽然要轉攻國語...但他有所不知的是,他的國語同他的舞姿都一樣"高超"....如果佢再自掘墳墓,Fan屎可能走得不少.
本來聽克勤的粵語歌,可以說是剛柔兼備,但是當唱起國語歌,我也不懂考究其國語準不準,只是總是有些沙石,的確幾"梗"耳.今日再次聽他的新歌,發覺他多年來也沒有丁點兒進步.就算是Fans*都不敢恭維.相信他若是再執迷不悟,日後很難聽到他的新歌了.新歌"聲聲慢"的"慢 慢 慢 慢",我不看歌詞還以為是 "乜 乜 乜 乜"! 6_- ?!

係都要聽呢隻碟就按此再按上面的Play掣啦 ...<<愛可以問誰>>


你係都要我答邊首歌最可入耳?<<大雨>> 算是好的了.就算曲可以...他呢隻碟可說是名副其實的"廣東版國語歌"...好廣東的國語!
都係粵語歌好聽d,推介歌:<<醫道>>

*我一向認為聽歌的"Fan屎"同"Fans"是不同的,"Fan屎"者就係o個d人哋電台吹捧邊個佢就鍾意邊個,自己鍾意乜都唔知,就算話鍾意,原來只係認識dHit歌,甚至係冇興趣再聽番d舊碟添.我覺得"Fans"唔應該用盲目跟隨的方式嚟支持既,有時d歌手話 so call 多元化,但就有時變得有點不倫不類,不堪入耳的歌就唔好支持啦,因為Fans的耳朵應該是雪亮的,唔得就係唔得啦,唔可以死撐嘛,咁個歌手先知佢d歌唔得,要揀過第二類歌,有時知道d八掛的花邊新聞又會為佢不值吓呀咁啦....不過,你唔聽佢的歌,又點會知佢唱成點呀...所以我都係要做吓Fan屎,不過始終都聽唔落好多次.

沒有留言: