星期三, 8月 31, 2005

OH Kennis ...

Kennis 今日生日啦,但係我好夜先返屋企...應該唔可以打電話搵你啦...所以好懶惰,就響呢度同你講聲生日快樂啦....生日快樂呀,希望你心想事成,工作愉快,祝你早日搵份好工同好公啦!
好掛住你呀...就好似見到大口仔就會想起你,見到 Winnie The Pooh 就會想起你以前買咗個好大的生果籃載住一大埋生果同好多小禮物,仲寫咗好多好可愛的字句,膠布,膠水,Memo 紙,記事簿仔到依家都仲未用完.(老實講係我咁大個女以來收得最多禮物既都係果一年喇)...我就冇你咁有心思,仲成日冇搵你添.
送你一首歌呀...唔知點解,諗起呢首成日都要將個名改成你個名...調返轉想起呢首歌就想起你.
呢首舊歌都幾老土...

OH Kennis ...!

OH CANDICE - 李克勤 想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣

曲:劉志遠 詞:劉志遠 編:劉志遠

Oh Candice 我想擁抱你
願永遠能與你一起
Oh Candice 有朝娶到你
我永遠永遠愛你愛你

* 若有天 天地粉碎
讓我抱你看這末世多美
若有天 一睡不起
求讓我 變空氣 養活你 *

Oh Candice 我不敢約你
怕我會例遲惹你生氣
Oh Candice 始終偷看你
我永遠永遠愛你愛你
Repeat *
Woo... 寧願我 去犧牲 也為你

沒有留言: