星期一, 8月 15, 2005

遊後記 - 之五

酒店出發
-> 拙政園側的麵店食頗難入口的麵(唉, 至少都嚥下了)
-> 拙政園
-> 獅子林
-> 坐三輪車到觀前街賣書畀爸爸
-> 郵局寄書畀爸爸(遇到一個應該唔係失戀就係同男友吵大架的郵政服務員...面口應該可以媲美包公)
-> 唔係人食的"好人小吃" oh~ 6_@ 呢個店名真係蠱惑,我本來參透不了...我睇的時候唔係好明,而家我知道點解勒,打落至發覺原來已經蠢咗啦!都話咗叫做"好人都好少吃"啦...仲走入去!其實見到呢間舖個門口仲請緊厨師就唔好入去啦,唔係個網上介紹話到咁好都唔會中招!唉見到成個場冇人食得哂d嘢食就知...我仲叫樺爾同我影相,姆指向下留下我地好慘痛的回憶...當時我影緊呢張相的時候,仲有兩個女仔見到我地影相
都同時間苦笑緊笑我地影d咁既相
-> 再返酒店沖吓涼...(熱死人啦~~~)
-> 去舅父家同舅母傾吓計, 樺爾就同舅父下棋
-> 見樺爾的童年時好友 Ben Chow & 佢老婆
-> 告別婆婆 (G_<~~~ 丹丹:樺爾,不哭,不哭)
-> 告別舅母一家...相約下年再來(jea lea).

沒有留言: