星期五, 8月 05, 2005

忽然夢見Mabel

早一個月前無啦啦夢到班姊妹,去咗個課室上堂,唔知上乜鬼堂,總知就好似中學生咁,但係就唔係著校服既...做乜都唔記得啦...
今次又夢到Mabel,我前日朝頭早,夢到同Mabel唔知去咗邊,好似考試咁,要一個跟一個咁入去考,個課室又唔知邊到嚟架...好奇怪,好似考口試咁....
無啦啦醒起呢個夢一定要記底佢!如果唔係又好似上次咁又唔記得咗個夢發d乜.

幾個星期前有一次...(應該係結婚之後發的頭幾個夢,第一次發開心的開口夢),我好似夢到我同樺爾去咗個山卡啦的地方住,三家姐同大家姐都嚟咗我屋企,我哋就招呼佢哋同一齊吹吓水,唔知道做過乜,又講起好搞笑的潮州話,跟住重笑咗出聲添,瞓響隔籬的樺爾就問我,做乜咁好笑,我就迷迷糊糊咁答咗佢講話我夢到"XXX"?應該係講咗o個句潮州話出嚟,之後又瞓返喇....但係醒返之後就諗極都諗唔起o個句係乜!

2 則留言:

匿名 說...

i am very very very happy ar.....because i appeared in your dream. haha

i haven't saw your posts for two weeks, .......it is very surprise that dream with me, yeah

we haven't talked for a long time, but recently, we meet every two months (sometimes every month tim.....haha), and you found this blog, we seem talk more.

haha, i don't know, i just have special feeling with you but i don't how to explain or express.

anyway, take care yourself and also your husband la.

Dunkey6_6 說...

Ha, when I dream that, I also scared a little bit, since I'd a long time not dream about friends,
and didn't dream something about school life. Maybe we'd meet more this year, that makes us more close together. Dream is somehow about life.