星期六, 8月 06, 2005

唉~可以問誰

今日本來會飛上海,之前一兩日都擔心成唔到行,又怕有乜意外,都有d擔心媽媽會擔心我哋.成日臨急抱佛腳的我,尋晚先收拾行藏,到4:xx a.m.(今朝先啱)先瞓,今朝十點幾,我先起身.知道上海因為o個個"麥提莎風暴"(麥莎颱風)吹正上海,浦東機場要即時關閉,我哋係下午起飛的,都唔知會唔會影響我哋班機.因為我哋係"自遊行團體票",機票要機場到先攞到,我哋當然第一時間就搵個領隊問吓啦,點知個領隊就話叫我哋去問返個Agent喎,咁就收咗線.

因為仲未攞"人仔"的關係,我哋都係要出去食早餐同去銀行排隊攞錢.咁就一邊聯絡個機票agent,問吓我哋可以點啦.點知聯絡開的小姐就未返工,搵到佢的同事乜先生,但係就唔係咁想做生意咁.話11:30個女仔就會返嚟跟進,仲想收線就算.可能做呢d Case 都冇數啦.

嘩而家先10:40要我哋再等,又唔知出唔出發好...咁個人係唔係唔想理我哋丫?

樺爾就趕緊追問,其實呢件事邊個人都可以幫我哋追嘛,咁佢先勉強話幫我哋問吓咋.之後仲話一係就取消機票,一係就今晚夜機走,如果今日唔起行,之後一個星期都唔會有平機票喎,好似想我哋取消咗機票就算,冇option,又唔會話最快又平既機票幾時有.一d都唔helpful.咁我哋唯有收線諗吓啦,叫佢查吓要之後呢幾日的班機要幾錢咁啦.真係幾無助...... 可以搵乜水~~?

唉~可以問誰 - 樺爾/丹丹

我嗌過誰 我忘了誰
我曾經因為自摸所以上過那店子
你知道嗎 代理像鬼 總在出事把單撕碎
我們不可能防備
* 樺爾: 我可以問誰~~?(丹丹和唱: 我可~以問誰~~? )
樺爾: 我需要問誰~~?(丹丹和唱: 我需~要問誰~? )
問題是沒有一個代理可以答得對
看一看代理們的嘴 總是說得那麼美
旅行是這樣嗎 忘了吧 我會不會
樺爾: 唉~可以問誰~~?(丹丹和唱: 唉,可~以問誰~~? )
樺爾: 唉~需要問誰~~?(丹丹和唱: 唉,需~要問誰~? )
旅行的快樂最後都會變成一滴淚
走不出文員的範圍 我要的他從來不給
明天是什麼樣 再說吧 我無所謂 * (對不對)
你說得對 我忘了沒
這世界應該不是這個樣子 對不對
你知道嗎 他們像鬼
總在出事把單撕碎
我們不可能防備
Repeat *

改編自 <<愛可以問誰>> - 李克勤
曲:小剛 詞:易家揚 編:Aden Lee 製作人:小剛
我愛過誰 我忘了誰
我曾經因為寂寞所以吻過誰的嘴
你知道嗎 回憶像鬼 躲在夜裏把心撕碎
我們不可能防備
*我可以問誰 我需要問誰
問題是沒有一對情人可以答得對
看一看戀人們的嘴 總是說得那麼美
愛情是這樣嗎 忘了吧 我會不會
愛可以問誰 愛需要問誰
情人的快樂最後都會變成一滴淚
走不出孤單的範圍 我要的她從來不給
明天是什麼樣 再說吧 我無所謂 * (對不對)
你說得對 我忘了沒
這世界應該不是這個樣子 對不對
你知道嗎 回憶像鬼
躲在夜裏把心撕碎
我們不可能防備
Repeat *

我哋之後去咗南豐中心問吓d機票,我哋就問咗兩間,一間就冇平價團體票,另一間個靚妹就講到好平咁,仲話日日出發,每張機票計,平過我哋本來的250元,但係佢d料好似唔多可靠.問落d價錢其實根本同之前一樣咁上下,果個乜先生根本就唔係想幫我哋.咁仲好,我哋取消機票之後再搵過第二間出機票.咁事情就易辦啦.不過唔知d錢會唔會"凍過水"呢?

我哋之後去恆生攞"人仔",排咗好耐隊先發覺原來有尊櫃做架,唔駛排長籠!下次要醒少少先得.
人呢~真係一種好奇怪的動物,貴既就嫌貴,明明平d,又怕唔可靠呃你,問咗個靚妹都覺得信唔過,且媽媽食完麵之後再問多間,呢次個價錢同時間都幾合理,而且原來遇到呢個agent係上海人,佢話見大家咁好傾唔收我哋 $50x2 的 agent fee,可以平過之前100蚊....哈哈.
就係咁,我哋今日冇得去lu~~唔知點解,咁樣好似仲開心,所以心情反而特別靚,可能因為自己其實都幾擔心,去到都係天黑黑,又成日怕咁的情況去到上海,個天都唔鍾意我.

沒有留言: