星期日, 8月 28, 2005

今日煮好多餸


尋晚睇完<<鋼>>,點解冇預告片既?!唔通又係無線最興果招~~暫告一段落?!唔係呀嘛...
之後睇<<魔剎>>又睇到好夜.晚晚唔係<<尋秦記>>就係呢套,搞到星期日先有一日早d瞓,但又唔死去瞓仲去上網打Blog!
樺爾又去打籃球,(叫住佢尋日先游完水,今日就唔好去打Ball,佢都照去...冇法啦...人係佢約既,唔通叫佢甩底咩.)我今朝起完身,刷完牙,冇食早餐又瞓過,直頭大昏迷咁,瞓到1:xxp.m.樺爾打完 Ball call 我先有知覺.
出到去又同佢去濠江茶餐廳食晏...6_- 好彩每次都同樺爾一齊去買餸,如果唔係就拎死我都似.為咗慰勞佢,同埋方便我自己,今日就煮多D飯餸,聽日帶飯,今日就好餸d 啦.

今日真係煮好多餸,有番茄著仔湯,黑椒牛扒,肉絲炒絲瓜,清炒紹菜,仲有煎蛋添,係唔係好豐富呢.算係好過三餸飯少少咁啦.個樣同味道都見得吓人架.

G_& : Er... 6_< : 填飽你個肚咪算好囉...咁多聲就唔煮你食,冇得你食.
G_<~ : 嗚~~~ 6_< : 罰你打自己 Pat Pat, Mug 耳仔!大聲話唔敢!
G_<~ : 嗚~~~ 6_< : 唔准喊,閂水喉!
G_<~ : 哦~~~

以上內容純屬設計對話,如有類同,實屬抄襲.

其實我都影咗相架,有機會就要 Post 吓啦.

食完飯,見到電視兩台鬥法,無線金曲夜對亞視張偉文,我對肥佬唱歌就冇乜興趣,但係就撥個輪同媽媽講,媽媽其實已經睇緊.我諗四家姐就未返,呀Dee應該閂埋門閉關打NBA呱...有冇估錯到?!當然主打都係你個死鬼report 啦.
我自己仲睇咗一陣,嘩,只係知果個唱<<換到千般恨>>的柳影紅好似冇以前唱得咁肉緊喎,算有d進步囉!
都係頂唔順,同樺爾打返個 PS2 版的 NBA 2003 先!冇打一排,又輸過...唉,其實都係好似贏過兩次咁大把,可能成日都畀我破壞啦,我一失暈,一個上落就冇咗十幾分,個電腦又好鬼屈.唔多公平...樺爾又為咗增加難度,唔肯調較吓去令我哋的內線合理d,唔駛成日畀電腦著數哂.唉...幾次都追到得兩分距離,都係輸.冇計!
玩到冇癮,樺爾又提議我玩吓佢個電腦入面 d Games,都係上次佢個上海朋友好"帶歇",佢呢排就日日用個模擬器玩 d 懷舊世嘉 Game,仲叫我玩泡泡龍.我就係天生打機白痴生手怪,要上手就要打好耐都係成日亂打的果隻人...樺爾就指手畫腳咁同我講應該點樣點樣,我對唔正,射唔準,佢就好無奈咁講"都話唔係咁!!"見到我又錯咗,佢又"呀...唉..."咁樣,雙手攤出嚟...就話"都係等我示範吓啦!" 我唔係唔知要射邊度,但係對唔準就"噤"錯掣發射咗個泡泡喇,樺爾畀我激到有氣冇"訂"抖,我都冇佢咁好氣,去打Blog lu~~

沒有留言: