星期六, 8月 27, 2005

同四家姐去Sui Egg Egg 呀

今日本來以為會入去同大家姐一齊游水,點知四家姐Confirm返我,話大家姐要去聽書...
咁就唯有向四家姐提議去我哋個屋苑游啦...6蚊咋...去 Sui Egg Egg *都抵啦.
*Sui Egg Egg 係潮州話...沖涼的意思, 正確d講,只係 Sui Egg 就可以喇, Sui Egg Egg 只係好似同小朋友講疊字咁,又可以講 Sui Egg Sui Bomb Bomb, 呢句就係BB話嚟, hehe ...蘇州話就Dump埋一邊唔學啦.

約吓約吓就叫咗爸爸媽媽一齊去潮江春飲茶,我哋就去等位先,開茶唔記得問有冇鐵觀音添...真係失敗.如果唔係樺爾有$300 現金券,我決唔會敢叫爸爸媽媽一齊去食,因為真係唔多值.除咗特點外的其他點心每碟平均要$20. 真係 "Kui gao dog hwair" (貴到著火).咁我哋有現金券打底,爸爸媽媽先冇咁肉痛咋.好彩 d 嘢食唔差...其實係不過不失,咁既價錢應有的質素嘛.如果唔係要爸爸媽媽 "Piang Chiar Hai Nor" (騙請害餓)就慘啦.
我仲同佢地講咗幾句蘇州話,媽媽仲學咗蘇州話"頭髮"(Day Fa) 點講添.樺爾仲讚媽媽講得好準,當然啦,媽媽不嬲都咁勁架啦.

同四家姐去行一陣愉城,之後去游水,我哋就全副武裝去個嬉水池游水啦.見到個更衣室就.....下次都係學d 小朋友咁換定泳衣打底先落去好d. 個泳池其實都幾好,唔好睇小,最深有2米. 可以真係游水,抵! 同四家姐游,一路就好擔心佢仲未病好,要時時望吓佢.樺爾又唔多游咁,原來"有一個吃得太飽肚子作反".
游完水仲請四家姐同我清吓 d 零食,真係好,唔駛我一個食哂 d 糖,樺爾就一尾問四家姐食唔食"熱浪",佢個鼻d 粒粒已經蘊釀多時,我就係唔畀佢食,休想搵四家姐過橋!

沒有留言: