星期六, 8月 06, 2005

探媽媽後入去三家姐度食飯囉

本來今日都幾開心,不過返媽媽度,媽媽就話唔多舒服,我仲特登煮咗蝦子麵佢食添...不過呢..味道就...好一般...都係我唔好,媽媽仲因為食得太多,頂著仲唔舒服...過咗一陣,我都要去搞機票的事,冇再陪媽媽添.知道媽媽後來又再感懷身世喊起嚟...都係唔我好...如果我唔係同佢話我同阿dee想入去搵三家姐同二家姐,可能媽媽唔會覺得咁冇人理佢,覺得我哋情願見兩個BB都唔理媽媽.唉..其實我...
其實我想講清楚...想講清楚...想講清楚...該怎說好...
其實我很愛很愛...很愛很愛...很愛很愛...該怎算好...

我都係入咗去見二家姐同三家姐,不過佢哋就去咗游水...我冇份...嗚~~

見到雯雯一陣,雯雯同瑩瑩又黏住樺爾丈丈!!樺爾左擁右抱,幾咁風騷 6_#... 嗚~~嗚~~嗚~~
我問:"雯雯你唔錫我啦?"雯雯話:"唔錫" 6_& 嗚~~嗚~~嗚~~嗚~~嗚~~嗚~~枉我咁錫你...心傷了~!
雯雯佢仲用咁的面口-_-話 :"我錫樺爾唔錫你"... 6_<~~ 嗚~~嗚~~嗚~~嗚~~嗚~~嗚~~我真的受傷了...手中的 m&m 也融化了....

原來瑩瑩之後同樺爾講:"我唔鍾意你同丹丹姨姨結婚呀"....又話:"我閂埋門唔畀你哋結婚!" 6_@? 有危機..我哋的第三者竟然係瑩瑩!!! (唔通佢記得我哋結婚之前要由個禮堂門口入去先結到婚?!樺爾就話都唔知佢睇咗d乜嘢劇集!)

瑩瑩好黏樺爾,我就扮話唔啋樺爾,我話:"唔啋你~",咁瑩瑩又跟住話:"唔啋你~",樺爾又扮死,要人錫錫先可以番生.瑩瑩就去錫錫樺爾話:"唔啋返你.."佢諗咗一諗好似講錯咗,又話:"啋返你啦. hehe..."

樺爾同瑩瑩玩煮飯仔,我就同三家姐入房睇佢個Mac機,佢有好多瑩瑩的video,見到瑩瑩響屋企度唱歌...又見到瑩瑩去海洋公園,有d音樂伴bb舞,好好笑,見到瑩瑩第一次坐纜車的情景,又見到成日撞落三家姐個Pat Pat度...三家姐應該同瑩瑩講:"你好似撞親我個Pat~ Pat~ 呀~"(好想睇比達~郭志權配音的<<荒失失奇兵>>...又唔想入戲院度睇卡通!)

d片真係幾好笑...三家姐同我講,呢d片,用錢都買唔到,如果可以,佢希望日日都錄起佢同瑩瑩一齊的片段.是的,講得真好.......樺爾,我哋又買videocam同d BB 一齊玩囉~~. 樺爾一定係咁:~G_@! 哦~

瑩瑩玩到攰就瞓咗一陣,點知瞓醒覺就當咗第二日,連自己之前同雯雯一齊去游水都唔記得,猛話自己仲未沖涼,係都要再沖過.其實佢只不過係要玩水咋嘛,不過三家姐一話要用個花洒,佢就乖乖地出浴啦...佢同我講好怕個花洒噴到佢個面喎.

三家姐的朋友Edmond好鍾意煮嘢食,三姐夫仲話係"肥mond私房菜",飽餐一頓,又係時候講Byebye...o趙完鬆... hehe....
返到屋企睇唔到<<鋼>>添!

沒有留言: