星期四, 8月 25, 2005

今日同同事打乒乓球

我哋都維持咗一年啦,之前打 Tennis ,而家就抖暑,轉玩乒乓球,桌球,康樂棋,仲有足球機.放咗工就一齊去 Philip 同 James 的屋苑打,今日就同Joseph,Amy同新同事Wallace一齊打雙打.Amy 就係"滴死王"或者"Net Ball王",已經做到隨心所欲的境界,認真犀利. Joseph就手腳並用咁打個 Ball,打打吓仲好似變咗踢毽咁. Wallace 仲堅,熱身之後,每次接佢的Ball都要有心理準備,可能我反應太慢啦,要離枱三尺幾先接到佢開的 Ball, Joseph 仲話打打吓唔見咗我,因為我去咗後面接Ball. Wallace 仲有個絕招,成日打假 Ball,有時佢手裏面有兩個Ball,就會拋高扮打第一個 Ball,之後打出第二個Ball 先係真既...仲要唔好望住佢打,如果唔係就畀佢扮個馬騮樣笑死.我就同呀 Dee 以前打慣咗,有 Ball 埋身就用個身去擋,甚至捉住個 Ball,有時夾著都幾好笑,Wallace仲話我用"Gut Lud 底"去夾個 Ball...仲話唔準用個 "Gut Lud 底"去打 Ball 喎!

沒有留言: