星期三, 8月 03, 2005

同事Kelvin轉寄一則

同事Kelvin轉寄一則情信,是比賽的優勝作品,雖然個故仔好似係假既咁,但係睇的時候都會眼濕濕,而且又會諗番起以前講過的話題...兩個人當中希望邊個死先死後.我當然希望我先啦,咁樺爾就話跟埋我一齊死,不過...我當然唔希望係咁既情況啦.如果佢係仲後生的,最好就可以搵返個伴終老啦.葬禮亦都唔駛麻煩,只係要火化,隨便撒落海度餵魚就得喇,不過好似好髒咁,都係唔好啦....好似<<天龍八部>>的王夫人咁,用嚟做花肥,葬響棵樺樹旁就可以啦....

1 則留言:

匿名 說...

Haha..我都有諗過死后好似你咁講埋d骨灰響樹下。不過,我唔會埋響樺樹下囉!