星期四, 8月 18, 2005

今日返工啦

跟樺爾返咗蘇州+上海一星期,今日要返工啦...早醒都冇用,因為又突然間冇哂d習慣,要從新適應過添.
可能放咗一個星期假,今日做起事都特別開心,特別有心機,放個假 relax 吓,工作效率真係會提高d架.改咗公司個新網站的 Menu 顏色,感覺唔同哂,好!
做做吓嘢樺爾突然話 Juima 在線喎就同佢打聲招呼啦,Juima 打字好慢,都係夜晚同佢個仔林林表弟打好D... hehe...

見到四家姐的blog話發咗個怪夢,先想起今朝我都發咗個夢...不過就唔係怪夢...應該都係臨醒的一刻喇....我發夢我同樺爾生咗兩個仔,一個已經識行,另一個就手抱咁大.都唔知其他的細節,總之好似好開心咁!個夢好似好真咁,搞到我醒咗要定一定神先知係夢,夢醒之後又驚又喜,都唔知點咁.可能之前同樺爾個朋友的老婆傾計傾咗成晚,又講佢d生仔經咁樣,搞到我都無啦啦發埋哂d咁既夢.救命呀...

2 則留言:

匿名 說...

wa....wa....wa....!!!!!
u really want to have baby ar, i think u at least have two babies la ,um.... when will u be a mother?.....probably soon la....haha

Dunkey6_6 說...

ai ya... no la.. no la.. not yet.