星期五, 2月 03, 2006

銀包

你信唔信你身邊的物品係會令你帶來唔同的運氣架?


以前四家姐送我一條貓魚頸鍊,我帶咗佢,就算嚮公司懶洋洋都冇所謂...(當時公司都摺摺哋...)


今年我換咗銀包,唔知點解就有一大堆"濕星"嘢要做,就好似突然間有好多唔同的工作湧埋嚟.唔到你唔信.不過個銀包唔會因為咁而"豬籠入水",反而今年唔知可唔可以過肥年添.


得個忙字.


返到屋企中要OT,因為今日Migration,要將兩個Win2003 Server replace兩個Win 2000 Server,好在只係需要我同Dolmen Set完試完,再由Operation Team將個Server出街,如果唔係壓力仲大D.


不過今日就唔多順利,好似好邪,Operation Team好似未試過個Plan Work 唔 Work,今日先知原來唔Work,好在Philip叫佢哋再試一試,如果唔係就 lai 嘢.


本來我返到屋企試好D link,咁我就搞掂,不過佢哋第一步,甩線,轉Server名,上Domain都唔得,我哋都唔駛試啦.


唔知係好彩定唔好彩,個migration postpone咗.咁我的schedule唔知又會唔會受到影響.


有兩個問題:到底轉Server名扮返舊時果兩部Server,係唔係唔Work呢?到底要join返domain,係唔係一定要Reboot部機呢?就算Reboot,會唔會join唔返Domain架?

沒有留言: