星期三, 2月 22, 2006

聚會

呢幾日都唔係幾開心,唔係幾想見人,不過Berry同Kathy好耐之前一早約咗我,咁就無謂推啦.


今日去咗又一城的Spaghetti House食咗個好豐富的大餐,足足傾計傾到十一點.
(我唔制,生日都要我點菜...應該係坐嚮到就等食架嘛~ )


雖然我自己都知自己多口過以前,但係不知不覺間,原來成日都係我掛住講自己的嘢.有時真係忽略咗Berry,好似發生嚮佢身上的事,我就慢慢地失憶.


唔知係唔係因為Kathy就嚟嫁去外國,我哋無啦啦嚮度話當年.咁就相識咗十幾年.唔覺唔覺.


我就覺得我身邊的朋友都係冇乜點變,思想態度都大致一樣....原來,佢哋兩個都話,我係變得最多的一個.


可能,我比以前多口咗啦.


其實,好少會係咁對住朋友講一大埋自己嘢,出嚟食飯真係幾開心,可能對多幾個人就唔會咁多嘢講.


原來如果唔開心,出嚟見吓朋友,講吓嘢都會開心d.如果我推咗佢哋,咁我咪少咗個機會畀人氹返開心囉~

4 則留言:

匿名 說...

This is my first time to leave message here. Tara, Don't worry! Everything will be fine. Just find us to chat if you feel upset or boring.

匿名 說...

係喎,第一次見到kathy呀!!
係呀,丹丹,你既然唔想甩我地底,我地一定會出來陪你,放心啦,我會氹返你開心架!
放心,"姨姨"會無事,會有好消息收到!

Dunkey6_6 說...

I feel better now, please don't worry.

Mabel,咁星期六見啦.

Dunkey6_6 說...

係呀...都唔記得講...


多謝你哋的"小禮物"呀,我會搵機會戴多d架.