星期三, 2月 15, 2006

情人節後記

講起我為樺爾準備的情人節禮物...我就真係太失察喇.我可能太低估樺爾的觀察能力,將禮物收得"唔夠密",畀佢發現咗.咁情人節就無謂再買過第二份啦....我可以收兩份~你就休想收兩份喇~


本來以為結婚後的第一個情人節,我同樺爾都會好重視.


但係呢幾日其實忙緊好多嘢.各有各忙,就好似畀咗個借口大家咁,唔會為呢個節日去特別慶乜嘢祝.


反而過去的星期日,係中國情人節,我同樺爾,Berry,Kathy,四家姐同佢兩個朋友仲一齊去咗唱K,諗都冇諗過有個咁的組合去唱K.


今日同四家姐其中一個朋友傾計,我之前見過佢幾次,所以都可以話係識得既,講講吓佢嚮白田工作,好似識得Mabel喎!我為咗確定一吓,仲畀咗之前一日Mabel嚟我屋企影的一幅相(Mabel唔好意思呢~~唔好怪我),原來做化驗呢行,個行頭真係好細.


唔...佢個人都幾得意呀,心算快而準,唱克勤的歌又唱得幾好喎.仲會唱吓古巨基的歌...(嘿~我真係用欣賞的角度講架~)只係個人好似怕羞d.唔知可唔可以幫到佢Match up 呢?哈哈~我都好想收吓媒人利是架~


四家姐的另一個朋友都幾好人,不過我就唔係咁喜歡Leslie的快歌,仲好怕見到成日唱人哋歌的許志安.就算佢唱幾多首古巨基都冇用.....因為...如果用唱K嚟定生死,佢就真係"Certified"啦.車~又唔係我揀.......


我哋就係咁歡度咗一個好特別的情人節.一齊食晚餐的氣氛真係幾好,Sorry家姐,希望唔會因為我成日搞笑,搞破壞嚇怕咗你兩個朋友啦.

12 則留言:

匿名 說...

吓????邊個黎架,我識?????係咪呢,叫咩名呀????佢係PHLC做既???會唔會係其他dept D 人呀,例如食環署咁.....真係好想知係邊個喎!一定要話我知呀!!!!
你地呢個組合真係幾奇怪,你想同邊個做媒呢,係你家姐定係berry 先!!!!!哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

佢係你96年畢業的師兄,叫Alan.

哎呀,我只係話想幫佢做媒囉.不過呢d事係講緣份架嘛.唔急得囉.

匿名 說...

唔係同阿女咩?
?_?

Dunkey6_6 說...

都係果句啦,係講緣份架.

匿名 說...

呢一個師兄好知係邊個,不過就唔係好熟,好啦我要去八下佢D野先得!
"爸爸"你要介紹D"正盤"比我喎!

匿名 說...

突然想起alan係咪比較......X 呢(呢個有多D印像,同埋佢係識我係邊個),你係咪想同berry做媒呢?

Dunkey6_6 說...

講到做媒,我都冇經驗,只係我單方面的想法唔可以成事.最重要都係啱唔啱feel啫.希望大家都肯"張開眼睛",畀機會擴闊吓圈子啦.

Dunkey6_6 說...

Alan講佢有同你講過嘢,對你都有d印象.

匿名 說...

Alan 好好人,好斯文架,唔好我都唔介紹喇..
係米有人想認識佢??
我可以約佢出黎架...hahaha..

匿名 說...

我同alan無真正咁一齊做野,反而係同一年讀degree,所以先識佢,不過就唔多熟.傾計一定有,不過係D咩????唔知喎,可能係讀書D野呱!而佢亦曾經係我做緊個度做過少少日子,佢有返黎揾D同事,所以有見過面,just say hi and say bye 囉,哈哈哈!
"姨姨"我識佢,只係唔熟,而我又無興趣同佢再熟D喎,留番比berry啦,佢地有無機會呢???" "姨姨"你有無興趣呢???嘻嘻嘻!

匿名 說...

haha..我有興趣知道我可唔可以收到媒人利是多d...

Dunkey6_6 說...

當我見到Alan,一個靜得嚟又有d幽默感的人,又幾好人,另一個又和善可親(和藹可親好似用嚟形容阿婆咁),一個得意,一個可愛,如果可以走在一起應該都會幾幸福架.

唔...雖然Berry都好少入嚟睇我個Blog,不過始終都唔想咁樣攤佢出嚟講.

因為我只係想佢識多d人,會唔會適合,都係佢哋兩個自己的選擇.

Berry,對唔住呀.我事先冇同你講清楚.希望你唔好介意喎.