星期一, 2月 13, 2006

思緒混亂

今朝又發怪夢,夢到Berry,Mabel,同另一個人...唔知係邊個.


我夢到我哋要去上堂,好似要接受軍事訓練,我哋要排隊,之後唔知點解要分兩個一組排隊訓練,我本來想幾個一齊去,但又唔可以兼顧兩個人,於是就同Berry一齊排隊,又同Mabel分開咗.


剛要軍訓的時候,電話鬧鐘就響起,我就咁就醒咗啦.


今天有些怪異,唔通係呢幾日成日諗起佢哋兩個人?

2 則留言:

匿名 說...

唔制呀!唔制呀!唔制呀!唔理人,"dom" 低人!
>,< >,< >,< >,< >,< >,< >,< >,<

Dunkey6_6 說...

唔係呀....我會寫返個後記講返呢個夢的背景.唔好咁啦~