星期六, 2月 04, 2006

霍元甲

反正都要等珮兒嚟荃灣,咁我就去咗荃灣廣場度Hae,其實要留嚮呢個商場耐d除咗睇戲都冇第二樣嘢可以做.

時間啱啱好,就係6:xx同9:xx都係空閒的,咁就唔怕睇睇吓戲先出嚟"交易"啦.


今日見到"博士"同珮兒,一眼就睇到佢哋啦.好啦,利利是是都係要架,不過我唔記得帶利是,只係帶咗d畀看更的叔叔嬸嬸的利是,想要大利是就上嚟我屋企先再攞過啦!


之前睇呢套片的片頭,以為講呢個霍元甲幾咁光明,幾咁有氣度,幾咁磊落,點知原來開頭都係個莽夫.仲搞人哋的大壽,打人唔駛本.


唔知點解要咁安排,但係到佢醒覺已經家破人亡.又唔知點解要安排個"村姑"同佢過三五七年.呢個"女主角"的重要性都成疑問.


不過成個故仔,我都預咗咁簡單,就係猛咁打.原來學過功夫,真係會好留心咁睇d招式.李連杰打得真係好,但係Solo自己練功的功夫就好怪咁.唔係咁好睇....


(可能我睇慣師父打,覺得師父的功夫似係點到即止,又到位又到家.)


睇見李連杰打,悅目但並不實際.好多"花招",但總算出手快.而且又玩好多唔同兵器.仲有同日本仔交換兵器對打,都幾得意.估佢唔到.


睇佢打的時候,有時候我都幾肉緊,因為佢哋成日拗人手,好驚.........個媽媽同個細路女,死得好恐怖.但係我好似冇睇西片咁驚.


睇呢套戲,冇諗過會感動到喊,其實呢套戲都幾刻意加入一d教育意義的題材.睇到你都會幾心痛.


睇到個霍元甲對住個山墳講的說話,忽然會落淚,但係尾段睇佢點死,我就反而冇為佢喊啦.


你話有個好朋友,係幾咁好,細個又幫你練字,大個咗見朋友做得唔啱又會勸諫,又出錢出力.仲會原諒人,呢個朋友真係唔話得.


同樣都係功夫武打片,我就喜歡睇為中國人出一口氣的片嘞,呢一種感覺先至會贏得中國人的掌聲嘛.好過個成龍成日拍荷里活的片扮小丑,幾咁樣衰.

13 則留言:

匿名 說...

多謝晒阿丹的利是呀! 早知利是金額有分別就唔咁早"豆" (出唔到剔手邊的"豆")啦! 真係唔好意思呀! 我冇諗到利是的問題,如果唔係我就記阿博士走開啦!其實你可以唔洗俾佢的,可以加入我o果份到呀!真係唔好意思呀!要你係o果個商場到hae‧

我o尋日出佐去買佐本中文dreamweaver 8 書以為好似可以已前個 MS project咁拿著書本咁可以自學‧唔知dreamweaver 4 係唔係同mx dreamweaver 8的介面有非常唔同的地方? (我都唔記得本書exactly叫什麼名)定係我仲未識中/英文版的conversion又心急要做d "o野"出"o黎"‧所以好唔明本書講乜‧好難呀!但我會努力的!

匿名 說...

我對於呢D戲就無咩興趣,估唔到你會去睇.
丹丹你係第一年派所以就唔會好似D派慣既師奶咁,放左唔同的利是係身.
其實我都無諗過年初一就會有你的利是(我好想問係咪你封架,你一時又話有,一時又會有得比我喎,我驚你比左你爸媽比你的我喎,不過我估你唔會唔惾既?!),一來唔知你會唔會同我顛去行花市,二來又正好初一咁就同你拜年,你唔比我都無問題,(有當然好啦,哈哈哈!)到走你又比我我真係幾意外架!
我好乖女架,仲未開壓歲錢呀,我放左D利是係花市買放狗仔的紅袋度呀,唔知今年有幾多利是呢?
係呀呢一句係比"爸爸"架,(我怕你唔會去睇,所以再講你知.)我係乖乖女,我唔會講"爸爸"壞話架,哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

珮兒,唔好意思呀,我公司都未有Dreamweaver 8,因為以為你會用佢個Help嚟學,所以先會畀個易學D的畀你.其實呢個Software,每個Version都好唔同,所以我至畀個我最熟的Version你,咁你有問題都可以同我講.睇吓我我可點幫你.

另外,唔好意思,因為d利是嚮樺爾度,所以先咁Lear Hae.下次就唔會啦.不過,你記住下年就要派利是啦喎.

P.S:下年我希望我的好姊妹們都可以快快樂樂有另一半或者對象....

咁我下年就可以派少d..呵呵!

Dunkey6_6 說...

哎呀~Mabel"乖女女"呀...你咁都唔明做"媽媽"的苦心,我唔想你上嚟我屋企拜年都冇利是攞.

其實本來係諗住當晚過十二點就畀你.不過,我帶咗嚮身都唔記得畀你.同埋...我又好"烏龍"唔記得要封就要封兩個.所以先話呢個係壓歲錢.

今年爸爸媽媽冇畀壓歲錢,好彩媽媽提樺爾畀我.我又點會攞"公公""婆婆"的畀你呢.

匿名 說...

個勁蓀真係唔話得.. 邊有朋友咁好架.. 間舖俾人打爛哂都仲當人朋友..

咁喊左幾次呢?

匿名 說...

遲左少少..

生日快樂~~ haha.. 我記得架!

匿名 說...

"舅父"你同邊個講生日快樂呀,"媽媽"係26日喎,唔通我記錯?定係"爸爸"生日呢?

Dunkey6_6 說...

多謝阿Dee,其實就連我自己都唔記得咗我噚日生日,如果唔係噚日我同同事講起噚日係年初九,我都醒唔起添.

噚日無啦啦又反媽媽度食飯.唔知算唔算叫做慶祝唐曆生日呢.

Dunkey6_6 說...

Mabel,多謝你呀,你咁記得我的生日...
不過我就...

其實我我唐曆生日都幾好記.因為細個通常就係臨放完假之前的一日...

通常係開始趕做功課的時間.

Dunkey6_6 說...

唔記得回覆阿Dee,我喊咗兩次.

匿名 說...

hehe.. "媽媽"個唐曆係正月初九.. haha..

Dunkey6_6 說...

原來阿Dee剛剛又留咗言喎.

其實我係睇個霍元甲見到親人被殺一段就開始有d想喊,之後佢終於覺悟,去父母墳前懺悔,再同勁蓀對飲諒解都會令我流淚.

唔知你有冇同感呢?

匿名 說...

同感啦~~ 但係我果日喊得仲多過你.. 破哂記錄..

我都覺得個人愈大真係會愈易喊.. 以前人地喊我就笑 ga ma.. 可能真係經歷多左會易觸景傷情..

話時話.. 我上一個 msg 同你再之前個 msg 差八秒 ja.. amazing~~