星期三, 2月 22, 2006

我又走咗去唱K

每個月,同事Alan都會用佢的信用咭積分去唱星期三特惠時段.


今日仲帶咗樺爾一齊去唱添.因為Philip都嚮度,佢同樺爾就點咗好幾首周杰倫的歌,"愛在西元前","夜曲"(嘩,連philip都唱唔到,唔通真係要背咗先去唱?),"東風破","髮如雪",仲有"園遊會",今次我試唱多一次,好似唱得到多d.唔得,下次要唱到,之後同Kathy唱.


今日本來想同Dolmen一齊唱孫燕姿的歌,點知佢唔熟"我不難過",反而Alan就識."第一天"真係好正!


好在仲記得有一首楊氶琳的"曖昧"可以同Dolmen一齊唱.


其實我真係唱咗好多歌,我仲唱咗古巨基的"睡美人"同"一生何求"...真係太好啦~


當然唔少得唱克勤的"十年前後"同"情非首爾"啦.


嘻嘻...好似成日霸住唱添...男又唱,女又唱.再咁落去,唔知會唔Black list 我?


今日好開心呀,因為樺爾終於都肯唱多d歌畀我聽啦.

3 則留言:

匿名 說...

我都想同你唱曖昧呀. 其實我係屋企真係對著園遊會歌詞唱左好幾次先可以係K到唱呀.

介紹你聽劉耕宏的歌, 周杰倫都有幫他寫歌呀, 都幾好聽呀!

匿名 說...

係啦,去吓唱K會開心D!

Dunkey6_6 說...

好呀好呀...
去聽吓先,劉耕宏個名咁奇怪既?
好似耕耘咁...