星期五, 2月 24, 2006

二百篇啦

過咗二篇啦!因為之前的Counter成日Load唔起,所以我的Page Visit都唔準.都總算有2000個visit呀.唔知幾時先可以過萬呢?


Ha ha..其實真係要多謝幾個人,好似Mabel,四家姐,阿Dee,二家姐,Kennis,仲有樺爾咁啦,如果計最高探訪次數,一定非你哋幾個莫屬.如果唔係你哋我諗我都冇咁好恆心打字.


當然我都有新的探訪者呢,就好似珮兒,Iris同Kathy.唔知仲有冇其他我識的人,但係又冇留過言的人呢?不過都好多謝你哋百忙中都抽時上嚟啦.


真係好意外Kathy你會連續兩日都嚟"探我",唔知你仲會唔會再嚟呢?

11 則留言:

匿名 說...

我會再來,而且係日日來,因為睇你Blog已成為我每日返工必做的第一件事,係咪好感動呢......

匿名 說...

相信丹丹一定會好高興囉,佢好唔捨得你呀kathy,你日日上黎見吓佢,佢一定會為左你而寫多D野!
係喎知唔知我係邊個呢?
嘩!丹丹你已經寫左二百篇啦,我唔知我有幾多篇呀,有排都追唔到啦!

匿名 說...

Same as Kathy, reading you Blog is part of my routine at work. I really enjoy it and it makes me feel like you guys are just right here…(well, I know I am very far away) So, keep up your good work,gal.
Tara, I hope you don’t mind me using your “space” to say hi to some of our old friends.
“Hi Kathy and Berry!!”

Sorry that I don’t know how to type Chinese.......

匿名 說...

我知道bobo即係Mabel呀,從之前Tara的 Blog就知啦,Tara係你媽媽,樺爾係你爸爸呀.....哈哈

kennis, 好開心見到你,真係好耐無見,我地要多的透過tara的blog聯絡,聯絡,Tara定會好高興

匿名 說...

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy birthday to Tara, Happy Birthday to you. 我唱左首生日歌比你,好聽嗎? 祝你心想事成,全世界的人都身體健康呀,你同你老公永遠sweet sweet呀.....

匿名 說...

好野喎kathy,咁都知我係邊個,仲知邊個係我"爸爸媽媽",我其實仲有"婆婆"同"姨姨"....好似有好多relative架喎??嘻嘻嘻!
丹丹見到一定好開心我地寫咁多留言比佢,哈哈哈!
"爸爸"同"媽媽"去邊呢,買多D禮物喎!
kathy呢兩日都見到你留言,我尋晚發夢見到我一個同事一樣叫kathy,唔知咁係咪"日有所意,夜有所夢"呢,而因為係日日夜夜見kathy個名咁發夢就會見到kathy,不過唔係你,哈哈,幾好笑同幾得意,如果發夢見到你我下次話你知!!嘻嘻嘻!

匿名 說...

Hey! Tara, Happy birthday to you.
Hope you have a happy and forgettable one. I also hope that your sister will be okay (even though I don’t know what’s going on)

Well, Kathy. It has been a long time. How are you doing? When are you getting married? Please email me sometime….again, really nice to see you here. I hope Berry is here too...

By the way, I would like to say "Hi" to the rest of Tara’s friends and family here even though I’ve never met your guys before... I like to read your guys' comments.. :)

Dunkey6_6 說...

嘩~
從來都冇咁熱鬧過,今日真係好開心呀.
係唔係因為知道我冇時間上網睇自己的blog,所以你哋幾個就"傾住先".

好開心見到你哋都嚟留言呀.

Dunkey6_6 說...

Mabel真係好搞嘢,夢到Kathy個名.
其實我呢排都發咗好多奇怪的夢.
有機會就寫幾個同你哋分享吓啦

Dunkey6_6 說...

講真真係好感動呀,真係"逼到"你哋出手啦.

都係畀面我生日喱~?

不過呢...我的唐曆生日都過咗啦.要再見你哋留言駛唔駛等一年架?

匿名 說...

係呀,你要講吓你點過你個生日,咁我地又可以再留言囉!
你要佢地上黎留言就記得寫多D野喎,你知我日日都會上黎坐坐啦,你要引吓佢地啦!
to kennis: hi hi ,我唔識你架,不過好開心同你係度傾計,嘻嘻!