星期三, 2月 08, 2006

終於知道啦!

其實呢兩日都係忙緊工作的事,學緊ASP.net,好多嘢要學,又好多嘢要追.唔知點解,一學新嘢就知自己學嘢唔夠人快.有好多人都可以一學就上手.但係我就成日都要磨一輪.


有d人可以好輕易就搵到Reference,但係唔知點解,我要搵的嘢就成日都搵唔到,連Hints都冇.


今日終於搞清楚點樣 set唔同的 language Theme,就用唔同Stylesheet,而將共用的Stylesheet Globalize,而又可以被其他 Theme override.估唔到要Set 唔同 Fonts畀唔同Language 要搞到用 Theme先得.估唔到, 要 Set一個 Default的Theme,要用 styleSheetTheme,再畀Theme Override.

冇Reference講呢D嘢.成日提 Globalisation and Localisation, Culture setting UICulture 有乜鬼用?

我要既係簡簡單單,用邊隻Language就唔該畀我用適當的Fonts,唔通中文fonts要用Keep住用英文 fonts?D鬼佬個腦就只有雞腸.


本來以為一些想當然的事應該好易做到,但原來都要大費周章找餐死.到底係我成日搵佢的弱點,定係我成日以為佢好偉大,應該有好易的方法?


用Microsoft的嘢,有時都令人幾氣餒.

當你第一眼睇佢的Demo: Amazing.
用佢Suggest的方法做,都幾易做喎: done.
但係,點做maintenance?Headache!


當你想用一些比建設者所準備的範圍多了一點點的東西,你要找solution可能找上幾天也沒辦法,而重重覆覆提的重點都唔會係你要搵的嘢!

1 則留言:

匿名 說...

Hey buddies, I write asp.net b4. call me if you need my help!