星期一, 2月 20, 2006

求求您

我寧願相信您會大發慈悲,


都唔希望您係瘟神.


好了,恕我失言話您.


畀番健康的四家姐畀我啦.唔該.

4 則留言:

匿名 說...

什麼都係時也,命也...
若果天要我再有多一劫..都無法..

匿名 說...

做乜呀,返發呀????你要多D休想呀!

匿名 說...

頭先去左”姨姨”既blog,但係比唔到comment,所以係呢度寫返我想寫D咩啦!
”姨姨”你要多D休息,有兩個醫生係度唔洗怕,你會無事架!
仲有呀丹丹,咁星期六你想唔想出席呀?

Dunkey6_6 說...

多謝你呀Mabel!四家姐一定會好返架.

四家姐,我哋都會支持你.唔好再想係唔係劫.

總之必有後福啦.

上次真係因為四家姐入醫院推咗另一班Friend...我知冇人會怪我.

其實之前都諗過推咗你哋唔出嚟,不過都約好咗,我唔會甩底既.因為四家姐都唔會想我因為佢而要失約.

而且,要約咁多人出嚟,話唔出就唔出咩,咁對做約人的你真係太辛苦啦.

冇問題,四家姐好好抖下,我星期六會聽到佢好消息啦.