星期日, 1月 15, 2006

克勤終於肯結婚啦

今晚睇"勁歌金曲",明知係豬肉獎,但係都係會睇吓,因為諗住李克勤呀,古巨基呀,實會有上台機會呀嘛.


成晚好似聽極都係幾首歌."希望"可以唱國+粵語,"勞斯.萊斯"又唱兩次."無賴"都係,但係點解"天才與白痴"有"金曲"同"四台聯頒"兩個獎,但係只係可以唱一次?! 唔公平!


不過攞得最多獎始終都劉德華......噓.......!


唔知係唔係克勤有主場Feel,終於部處好講呢番說話要結婚.


不過"婚前的女人"的歌詞呢句"但卡數跟心愛是正比例",我其實就唔係好接受,(所以唔會係我最鍾意的歌)但係見佢終於都成家立室啦,都好"鄧"佢開心lu~~


哈...其實佢早幾年開始到今年已經成日男人女人,好似成年前已經諗住結婚,所以先整成隻咁既碟咋嘩~?唔知呢,好似已經定咗型咁.下一隻會唔會係"婚後的男人"...唔好呱?!


想打呢隻碟好耐,一直都冇時間,上次Post仲瓜Browser添!搞到冇心機再寫.


其實成隻碟只係"阿李爸爸"可以飛之外,其實都各有特色,再加上克勤同陳少琪各填五首,都幾得意.但係始終用詞還是..."粗糙"一點,不過,至少都啱音而且又幾寫得幾新,幾抵死...


"未成年同盟會" - "牛仔褲襯老西 故意露底" ~咁露?!


"勝中情人" "每晚將假牙放好先可接吻" #%$# 唔...都幾搞笑架.


不過我都係比較喜歡"常在你左右"有d修辭技巧好d:


"如難復合 合做摯友 友愛共伴 伴著最後 能傾訴就夠" --嘩!頂真句喎,幾高! 唱得好好聽!


其實克勤作詞的"十年前後"寫得幾好呀.應該要"煲"呢首.


如果有買碟既呢,睇埋個DVD版就Perfect啦!因為其實成隻碟可以見到好多唔同的中西樂混合使用.如果淨係聽呢隻碟,就哂咗呢隻咁苦心經營的碟啦!


咁多中樂,點解個主題成日都係韓國?!!首爾?!人哋改首都名都唔洗首首歌都係架嘛?!


我的"李克勤演奏廳"推介:


"常在你左右","十年前後","情非首爾","韓夜不冷","輸情歌","未成年同盟會"

4 則留言:

匿名 說...

克勤隻碟出左成個幾月啦,你先比D推介人,太慢啦,好似我咁,一早Post嗎,哈哈!
尋晚上克勤個official web sites,諗住留言比克勤,不過太多人同一時間上,要load左好耐先可以留到呀!
我都係好鍾意個段詞,好有意思,好鍾意.
不過唔知點解,克勤D歌幾有意思都唔可以好好好吸引到其他人,唔可以話個個人都鍾意,唔知克勤D歌幾時可以深入民心呢?

Dunkey6_6 說...

之前"空中飛人"都算係咁啦."高妹"我都係覺得唔係太喜歡.

其實佢好早期的歌都唔錯,好似"命運符號"係佢一手包辦架.
原來佢都有好多好歌係佢手筆架:
大會堂演奏廳,深深深,舊日的小提琴,浪漫長路,冬之旅人,眷戀,閃電傳真機,代溝
,如果一天(我好鍾意的一首歌),龍影俠...
再見,一生不愛別人,禮拜六冇節目,妒忌,後悔,偷偷摸摸,為妳流淚,雪(我好鍾意的一首歌),求你原諒,球迷奇遇記,一枝花,不知不覺愛上你,留多一分鐘

(Wa...唔睇返都唔記得)

其實都幾好呀...

不過好似以前的歌比而家多d題材...其實好多首都好好丫.

匿名 說...

係架,以前克勤出碟,一定有出自佢手筆,唔只作詞,有時作埋曲,不過就唔多,但係點我都想毎一隻碟都有佢參與,不論好唔好,我都想,橫掂好好的歌唔係人人會欣賞,嘻嘻!

好出名的紅日你又點可以漏左架!哈哈!

Dunkey6_6 說...

係喎...真係漏咗.因為我唔鍾意"紅日"隻碟,
妳是我的太陽就好鍾意,其他就...