星期日, 1月 29, 2006

拜年

今年唔係第一時間走去媽媽爸爸度拜年,因為好眼瞓.


瞓醒之後去嘉文同阿瑜屋企拜年,見到佢哋兩個仔真係好過癮,尤其是個大仔朗希,好醒目,睇住佢大,對眼又靚,好精叻,仲有d似古巨基細個....(喂,我只係鍾意古巨基的歌咋...)


不過呢,佢就有d蝦細佬囉,希望佢大少少真係知道乜嘢叫做兄弟啦.不過細路仔就係咁天真架啦.


其實派利是唔難,最難就係我腦筋唔好,拜年只係識得講"新年快樂",講多幾句好話都唔識,人哋唔知仲以為你唔想派添!我實仍怕講多錯多也.唔...所以入嚟睇我的恭賀說話都係只得幾句...唔好怪我啦.

5 則留言:

匿名 說...

你知嗎你同"爸爸"係今年狗年我第一個拜年的人呀,同埋你的利是係我今年收的第一封利是呀,多謝哂!
恭喜發財,身体健康,得心應手!

Dunkey6_6 說...

你都係我第一個派的人喎.

我的第一次就咁就....

哈哈...其實係壓歲錢嚟架,不過你都可以當係利是既...咁下星期同PuiYee佢哋嚟,咁你就唔好收多封啦喎...

匿名 說...

恭喜發財! 新年快樂! 心想事成!

其實,我都係得3句! 但我覺得第3句就最好,你想點就點,簡直無敵!

唔該晒阿丹! o禁急都可以借隻碟給我,仲肯做我的強勁後盾‧Thx so much!

匿名 說...

唔制呀,壓歲錢我收左,我都要利是架.

Dunkey6_6 說...

珮兒,多謝你又上嚟留言喎,其實隻碟你唔駛還架.

多謝你的恭喜說話,承你貴言!


Mabel乖,上次係壓歲錢啫.