星期三, 1月 25, 2006

Sydney - Day 3


掙扎完一輪之後都係起左身, 落去同幾個同事一齊搭車去公司, 原來個司機係香港人, 講番昨晚的中餐, 佢話原來個大廚走左, 依家D野唔好食啦... 唉... 落車後佢仲塞多幾張空白的收條俾我話可以自己填喎...

澳洲的公司好大, 又新又靚, 一群人去會議室開會, 非常沉悶的會, 因為多數野都唔識... 食飯係公司食, 三文治加果汁, 冇驚喜... 下午到我出場, 冇預期咁驚, 相反一點都唔緊張, 可能昨天已經同D人熟左, 可惜我英文唔得, 雖然人地都聽得明我講乜, 但自己就知好唔流利, 同埋亂咁用詞...

番到酒店稍作安頓, 就開始去食晚飯啦... 一路上又影左D相... 今次係去Sydney Harbour的Swimming Pool樓上食飯, 都有點意外... 不過個View就好正, 可惜我唔識影夜景, 影到一踏糊塗... 野食就有蝦同牛排, 都算唔錯... 之後仲食左甜品... 不知不覺已經十一點... 又繞嚷回酒店... 休息...

5 則留言:

匿名 說...

"爸爸"你自己去左玩唔理"媽媽"架,應該同"媽媽"一齊去呀!

匿名 說...

我就係唔想去到都唔理媽媽, 所以咪冇帶囉... 係去開會架...

Dunkey6_6 說...

佢唔理我,我返外家!

匿名 說...

唔係呀,見到你都有去玩呀,哈哈哈!係咪咁你就叫嬤嬤返黎呢,嘻嘻!激死你!

Dunkey6_6 說...

好消息,嫲嫲噚晚走咗,咁我哋就可以玩得癲一d...hehe..