星期二, 1月 24, 2006

一個忙碌的星期

再係咁落去,唔係"噚日記",而係名副其實的週記啦.


唔得,返屋企返得多,連寫日記的時間同動力都冇啦.


好在,我知仲有幾個長期"讀者"等緊我去寫日記既...多謝你哋呀...


多謝Mabel,四家姐,阿Dee,二家姐,Kennis...我知你哋幾個成日都嚟"探"我家.我近來好多事要做,成日唔嚮屋企.


每日都有十個人上嚟睇我個Blog...唔知係唔係珮兒都入咗嚟睇呢?總之,多謝支持啦.


哈哈...仲有樺爾...唔知你嚮澳洲,會唔會上網睇呢?唔見我Update Blog,又唔見我reply SMS...係唔係好掛心呢.所以噚日先打電話畀我呢?....我當時仲因為就嚟輪到我剪髮,都唔知自己講乜咁問:"你做乜打畀我既?"好似好唔想佢搵我咁...#@%$ 嘻嘻....唔好嬲嬲喎.


今晚同Kathy食完飯,返到屋企真係好似有d預感.打開門前一刻,我好以Sense到有少少"異樣",好小心咁打開門,見到上咗防盜鏈...心下一沉,樺爾唔會早返嚟咁多........咁就係.......


天啊...今日仲以為係咁大個女以來第一次一個人嚮一間空屋度瞓!本來都有點怕.


原來仲有比呢樣事更可怕的事...


好在,還沒有什麼的.唔....唔知佢幾時走呢?我係唔係好衰呀?

4 則留言:

匿名 說...

oh.. 你應該嚮屋企瞓啦~~

匿名 說...

係喎,"爸爸"去左揾袋鼠喎,早D話我知啦等我陪吓你嗎,不過你都有kathy陪你,kathy又快就又同你住得咁近,你都會找佢唔找我.
>.<

Dunkey6_6 說...

唔好嬲嬲啦"乖女",因為我哋成個星期前約好咗.本來每星期都學詠春,所以知佢一定得閒.

Dunkey6_6 說...

唔知佢無啦啦咁早返嚟嘛.

我想返外家抗議~!

又發夢了...