星期三, 1月 25, 2006

我不難過

上星期五同四家姐一齊去睇孫燕姿演唱會,好開心呀!


雖然又遠又背脊位,不過因為佢唱得好好,我哋旁邊又有兩個"吉"位,所以我哋都好Enjoy咁跟住唱.


~26首歌,我有兩三首未聽過咁啦.好在四家姐有聽佢好多歌,好似有個現場介紹咁.
次序就唔記得啦,好記得有呢d歌:
完美的一天,第一天,夢不落, 我的愛,種,同類,The Moment,我要的幸福,超快感,天黑黑,害怕,慢慢來,我不難過,我不愛,開始懂了,隨堂測驗,綠光,任性...

仲有王菲唱過的果首冷戰英文版-"Silent All These Years",可能Kathy同我講話佢唱得好好聽,我就好留心聽,不過呢佢因為坐嚮櫈到唱,好似壓住咗把聲呢.不過始終都算OK.


孫燕姿的舞姿就...好似是但咗d...大部份歌都好似跳得好唔起勁咁.不過佢都有自知之明,而且鍾意聽佢歌的人一定唔會要求佢唱咁多跳舞歌.因為佢的慢歌都係有Feel D.

佢的快歌,我就好喜歡"第一天","不同"...不過演唱會都叫做安排得幾好,首歌講乜就同返果隻Feel,唔會玩remix...(好討厭果d將慢歌tune快的演唱會!)即使我唔鍾意的"種"同"夢不落",都可以表現出歌的神韻...好似土著咁.喂喂,其實我真係讚緊架! -_-


其實個場好Full,不過呢好似真正的Fan唔係太多.可能香港人係跟唔到佢唱歌,就算孫燕姿叫人一齊唱,都冇乜聲.我都好想一齊唱,不過又唔係首首都唱到.


不過好過d人唱到破壞哂首歌!有個人仲叫到似鴨叫咁,d怪聲搞到孫燕姿都忍唔住笑咗出嚟.


唔該果個人啦,孫燕姿啱啱講話好鍾意果首歌,就靜心d聽歌啦.


聽佢講起"The Moment",再聽返佢唱,感受真係會深刻d架.


"我不難過"又係另一首好好聽的作品,寫得好,曲又好,唱得好有Feel.愈唱愈澎湃激昂.


四家姐同我講,佢超鍾意呢首歌.所以我今日返工搞新的Server,同做Graphics,可以multi-tasking聽歌仔,因為我好想同四家姐一齊唱,於是就開住猛聽呢首,唔知聽咗N^6 ...

不過返到屋企開返,都係唔識唱.好難呀!


我不難過 - 孫燕姿想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣
作詞:楊明學 作曲:李偲菘 編曲:Kenn C.

又站在你家的門口 我們重複沉默
這樣子單方面的守候 還能多久
終於你開口向我訴說她有多溫柔
雖然你還握著我的手 但我已不在你心中
我真的懂 你不是喜新厭舊
是我沒有 陪在你身邊 當你寂寞時候
別再看著我說著你愛過 別太傷痛
我不難過 這不算什麼
只是為什麼眼淚會流 我也不懂
就讓我走 讓我開始享受自由
回憶很多 你的影子也會充滿我生活
我並不懦弱 你比誰都懂
雖然寂寞 這會是我最後的寬容

終於你開口向我述說她有多溫柔
雖然你還握著我的手 但我已不在你心中
我真的懂 你不是喜新厭舊
是我沒有 陪在你身邊 當你寂寞時候
別再看著我說著你愛過 別太傷痛
我不難過 這不算什麼
只是為什麼眼淚會流 我也不懂
就讓我走 讓我開始享受自由
回憶很多 你的影子也會充滿我生活
我並不懦弱 你比誰都懂
雖然寂寞 這會是我最後的寬容

抱緊我 再抱緊我
這一份感動 請你讓我留在胸口
別在說是你的錯
愛到了盡頭 是非對錯就讓它隨風
忘了所有 過得比你快活

我真的懂 你不是喜新厭舊
是我沒有 陪在你身邊 當你寂寞時候
別再看著我說著你愛過 別太傷痛
我不難過 這不算什麼
只是為什麼眼淚會流 我也不懂
不要再說 或許這是最好的結果
現在分手 總好過你不愛我一拖再拖
鬆開你的手 離開你左右
我向前走 這會是我 真正的解脫

2 則留言:

匿名 說...

haha..我真係好鍾意呢首歌..
你轉左呢首歌之後,我就不停咁睇你個Blog..hahaha..

Dunkey6_6 說...

咁為咗要你睇我個Blog,咁我咪要keep住呢首歌囉?