星期日, 1月 22, 2006

好消息

今日有兩個關於我的好消息,同一個壞消息,你想聽邊個?


好消息:我終於裝好部新機啦,咁四家姐就可以嚮ICQ重生啦.


好消息:Mabel話可以同我一齊去睇李克勤演唱會呀!!!第六行!!嘩...多謝你呀.....
前年你又同我睇"左麟又李"同"克勤容祖兒拉闊",都唔知點多謝你好.


壞消息: ....唔想講啦...都過去啦.以後唔去悅來軒食....容我爆一句:丁頁....


Btw, 雖然你未必睇到,不過都同你講聲"生日快樂"啦...


Kathy生日快樂呀!!

3 則留言:

匿名 說...

我都好開心可以同你去睇克勤,最衰咁遲先知你又鍾意克勤,如果唔係可以早D同你去睇呀!
我好唔好意思呀,因為之前為左張飛攪到又去得又唔去得,又要張飛又唔張飛,好彩到最後先可以去,嘻嘻! 

Dunkey6_6 說...

其實如果問我有幾鍾意克勤...我可以話,我只係喜歡聽佢唱歌.佢的現場又有保證.以前miss 咗佢的演唱會,而家有得睇點都睇返夠本.

其實唔知你仲記唔記得?以前你借畀咗隻"一生想你"的盒帶畀我,我先至再聽返好多佢的歌.
自始以後鍾意佢"星光年代"的好多好多歌,同早期的幾隻寶麗金年代的歌.

佢冇點出碟好耐之後,先知佢的歌好"襟聽".讚!

匿名 說...

不過"襟聽"都無咩人會欣賞咁。