星期三, 1月 18, 2006

生日會

上星期六同今日都有生日會,原來搵啱地方傾計的話,可以傾好多好多嘢.
不過呢...好多好笑嘢都唔可以講架... o殊....


多謝你的朋友呀...話咁快就到啦...
不過...唔知點講...你呢個朋友...好似仲係對你好似女朋友咁看待...


呢排公司好多嘢做,Parallel 3-4 支thread咁,冇法子multi-tasking,返屋企都冇心機對住電腦,但係又要Backup碟.


希望下星期買部機畀四家姐.到底Notebook 好d ...定Desktop好 d 呢?算啦...Desktop就Desktop啦.
咁又可以燒多d DVD畀佢哋啦...


今日同Kathy做生日,講起詠春師傅話佢近排好唔掂,問我哋仲學唔學下一個Package,我哋本來就唔可以再學啦...Kathy都走啦.


去邊到可以搵到一個成熟又得意的人呢?唔...唔知...佢哋兩個人可唔可以夾得來呢...不如試吓...??


不如同我哋行山呀???都唔知自己講乜...皇帝唔急,太監急.

3 則留言:

匿名 說...

丹丹,我都知你會咁講,個日我都無想過佢會來接我,只係佢當日有Call我問我在邊,咁我答左佢,佢就在尖沙咀等我,直至我地走.我有同佢講"我無叫你等我喎!你可以走,唔洗等成兩個鐘".佢就話等幾耐我都等,唔....係點..可能同你想法一樣,但係佢亦知我點諗,佢要做咩我控制唔到.不過好彩有佢接我地,唔係唔知幾點先可以返屋企,哈哈!
仲有除左你自己唔知最後講咩,我都唔知,可能係你太忍侮D人物啦!哈哈!

Dunkey6_6 說...

哈...唔好意思...

其實...我急的人有好多個...所以其實得我明自己講乜.因為有時,有d嘢...唔係個個都可以講得咁open,而我就只係想記底...唔可以提.

我想每個人都幸福快樂.

祝大家幸福

匿名 說...

係既,就好似去飲野D話題,係只有我地幾個先知.
而你最後"所提及的人"希望佢會明啦.