星期五, 7月 01, 2005

7.1返娘家

今朝早九點幾就起身,係唔係好早呢....
因為有好多嘢要做呀,要繼續試個Router啦,又要洗衫,仲想執屋添,你話幾多嘢做呀.
煮咗早餐畀樺爾食,係我唔鍾意食的通心粉 6_-,係mami買嚟整沙律整剩既,所以要快d食咗先(因為我見到...d蟻好似搵到嚟啦6_@!)
呢次好似係我有生以來第二次煮的通心粉!!加咗d雜豆一齊煮...唔知點解d通心粉煮嚟煮去都好似未熟咁既?!乜鬼嘢嚟架...百佳牌...終於煮好啦...好似雜豆多咗d咁,都算OK啦.呢個就係我第一次煮畀樺爾食的早餐啦,嘿嘿...老公,你當然唔敢話唔好味啦........
11:xx am媽媽就打電話嚟問今日會唔會返屋企,我梗係想返啦.所以都唔理其他人返唔返啦.

試吓Router,執吓屋,吓咁就3:00pm啦,四家姐就打電話嚟問...你哋幾時返架...雯雯同瑩瑩都返咗嚟呀...!!! (自從d BB 出世,我哋都唔再講哥哥返嚟、二家姐返嚟或者三家姐返嚟咁)

見樺爾丈丈同雯雯、瑩瑩玩得咁開心,自己又同佢哋玩埋一份.(d BB好醒目,話咁快就改到口唔再叫樺爾哥哥喇!)我瞓低响床上面,佢哋兩個就坐响我個肚上面,我扮飛機,呼呼咁飛,變身成船呀,電單車呀...其實佢哋真係好天真,咁都玩得一餐.四家姐就話屋企只有我先會同佢哋咁低能咁玩架咋.雯雯的幻想力同模仿力都好強,扮幫瑩瑩沖涼,好投入.沖涼的次序:洗頭,除衫,"jit"鹼液,查呀查呀...之後沖水,攞毛巾沬身都做足哂,二家姐都應該安樂啦...著原衫仲要吹頭添,好鬼神似.d動作應該都係扮媽媽架啦,一時又扮老師叉腰叫瑩瑩:"夠鐘瞓覺啦."真係入哂戲囉. 雯雯仲話要食早餐,我哋問佢鍾意食乜,原來係"沙律蝦蝦"!
瑩瑩就其實好眼瞓,但又唔肯瞓.之後又話要為雯雯施針!雯雯就要為瑩瑩打針...喂一個中醫一個西醫,公公你係唔係好欣慰呢?(公公都冇睇我的日記....)

沒有留言: