星期六, 7月 02, 2005

星期六又返屋企啦

又係下午4:00鐘,尋日又係,今日又係.哥哥今日返屋企 (哈,我當自己好似無家可歸咁,個新居仲係唔似自己屋企咁),於是又想攞d手信同屋企人一齊食.所以又去咗媽媽到坐咗一陣,又唔記得咗大嫂今日生日...
阿嫂....唔好意思,因為成日掛住"氹"BB,d大人全部都企埋一邊.都好對唔住大家姐...因為冇帶d乜嘢好嘢畀你.其他的家庭...都係分贓唔勻.始終,一個唔買嘢的人...到外國都一樣係唔多買嘢...就算幾想買都唔知買乜好.
d朱古力真係好味,所以連啱啱瞓醒的阿妹...(哈..我冇阿妹架喎,係羡寧先啱)都肯"show"我,畀面肯食一粒.
好在四家姐去咗買生日蛋糕畀嫂嫂...我仲想影多幾張相架,點知{瑩瑩口吻}:"冇電呀~~~"
該死的995有電都夠慢架啦,冇電個陣閃完燈又自動熄機,重新開機又要等兩秒,(想當年愛不釋手的相機...今日落得如此下場,聽者無不對呢個被遺棄的995心生憐憫之心,嘆息竟然遇呢個負心薄倖的主人.... @#$!@#$)當然負心人已經另結新歡 (IXUS700) 棄舊愛!


hm...今日見到樺爾咁開心咁同d BB玩,連君君,羡寧都同佢玩得咁投契.
君君仲同樺爾講,話阿妹成日學佢,"我食乜嘢佢又食乜嘢,我唔食佢又跟住我唔食喇,我乖,佢又跟住我乖,我唔乖佢又唔乖囉".
見到樺爾玩緊個樣真係好似一個慈祥的爸爸咁G_#...(如果我同佢有細路,發火扮惡o個個一定會係我啦. 6_!@#$#$">6_!@#$#$)

沒有留言: